neděle 9. června 2013

Redken all soft a ovečka Shaun

Ráda bych vám představila moje pomocníky v boji proti suchým a zacuchaným vlasům.
Nějaký ten rok už si nechávám růst vlasy z původně uplně krátkých, nejdřív růžových, potom azurově modrých a nakonec platinových, vlasů. (Tohle období je úspěšně za mnou, přežila jsem a moje vlasy naštěstí taky). Tyhle šílenosti už dávno odrostly a jsou odstříhaný, několik let jsem vlasy dokonce nebarvila vůbec, ale jsem holka marnivá a neodolala jsem "ombré" efektu.

Ombré efekt mám vystínovaný asi na třetině vlasů a jde do hodně světlé blond, až platinové, řekla bych. Co si budem nalhávat, vlasům to nijak nesvědčí a je potřeba zvýšit jim přísun vitamínů a výživy. Už nestačí avokádo, musím na to chemicky.

Mám úžasně šikovnou kadeřnici v Teplicích, (zdravím Lucko), která mi poradila, abych vlasům dopřála olej a masku All soft od Redken s arganovým olejem. Jak to normálně nedělám, tak tentokrát jsem poslechla a udělala jsem dobře.

Olej se dá použít jak na suché, tak na mokré vlasy, stejně tak se dá smíchat i s maskou. Perfektně se vpíjí do vlasů a nenechává je mastné (což oceňuju zvlášť po té, co jsem si koupila v drogerce olej na vlasy Dixi a měla jsem je jak bezdomáč, blé). Nádherně voní a já jej neumývám po aplikaci ani z rukou, protože jsem zjistila, že mi krásně promašťuje vysušenou kůži a na rukách je to po pár týdnech fakt znát.
Je fér dodat, že obsahuje jeden druh silikonu (Dimethicone), nejsem chemik, ale wikipedia mi řekla, že je to silikon nerozpustný ve vodě. Já na absolutně bio, organické a já nevím co ještě kosmetice nelpím, obzvlášť pokud jde o prověřený a kvalitní výrobek.

Maska je pátnáctiminutová, ale já ji nechávám na hlavě klidně několik hodin. Je taky s arganovým olejíčkem, který fakt pěkně voní. Vlasy mám po aplikaci hebký, lesklý a vzdušný.
I tahle záležitost obsahuje silikon Amodimethicon a wiki říká, že tenhle je rozputný ve vodě.

Dlouhodobé účinky jsou na mně patrné už po měsíci. Vlasy se mi míň lámou (to byl můj hlavní problém) a řekla bych, že i míň padaj. A lesknou se. Prostě dokonalá srst.

A teď k té ovečce Shaun... Jako ovečka je super, mám ji ráda, ale jinak mám pocit, že Tangle Teezer je jedna velikánská mediální bublina a že když si s ním vlasy rozčesávám, tak mě to tahá uplně stejně jako u jiných kartáčů a stejně dobře bych si je rozčesala i s obyčejným hřebenem s širokýma plochýma zubama z jakýkoliv drogerky.
Ale uznávám, že reklamu měl TT geniální, klobouk dolů. Šířilo se to internetem jako lavina. A kdo by nechtěl vyzkoušet tak skvělou věc, jako je kartáč, který vlasy rychle rozčesá, aniž by vás za ně tahal...?

Hedvábý šátek s ptáčky je z Urban Outfitters




4 komentáře:

  1. To je skvělý tip na tu masku, bych taky potřebovala. A v ombré Tě chci vidět - bude fotka?:) A TT jsem si taky chtěla pořídit, ale poslední týdnu čtu jen sama negativa, tak na to asi kašlu ...

    OdpovědětVymazat
  2. No tu masku můžu fakt doporučit, podle mě je výborná.
    S fotkou, nevím :), musela bych se zas vyfotit přes počítač a to není valné kvality. Ale, že jsi to Ty, tak to zkusím :).
    A už bylo na čase, aby o TT napsal někdo pravdu :D, jsou to vyhozený peníze. Nebo spíš takhle - já mám dlouhý vlasy a na ty mi TT prostě nefunguje tak, jak slibujou.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zvláštní s tím TT, já na něj nedám dopustit, podle mě je božský! Možná závisí na vlasech, já mám superjemné, hodně se cuchají a na to TT funguje výborně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tušila, že to nebude jen tak a že to asi někomu opravdu pomáhá :). Souhlasím, může záležet na vlasech, na jejich poškození, hustotě, jemnosti.
      Já je například mám vzadu hodně husté a ještě hodně suché, takže se mi cuchaj a jak jich je moc, tak je to takovej chumel, že nic nepomůže. Už jsem zlomila i pár hřebenů :).

      Vymazat