středa 5. června 2013

Pro přátele vektorů

Jsem na Fleru. Zatím mám na prodej jen pár obrázků, ale bude toho víc. Nabízím autorskou digitální grafiku na míru a nebo jen tak, jak je to vystavené v shopu. Vše je na dohodě. Najdete mě tu, tradičně pod mým nickem Myyna.

Tisk je digitální, na kvalitním papíře.

A samosebou nezbývá, než vzít na milost Facebook, i když pouze pod značkou by myyna.

Nápadů mám tolik, že z toho poslední dobou nemůžu ani spát (nebo je to taky kafem, čert ví), takový přetlak v hlavě jsem neměla snad ani v pubertě. Pokud se vše povede a moje grafika se bude lidem líbit a budou jí kupovat, jsem připravená nezůstávat je u obrázků v Ikea rámečku. Ovšem, to je hudba budoucnosti.

P. S. Zůstávám stále věrná i bitmapám a ruční práci, snad se z toho nezblázním. Ha ha.



Rámečky už čekají...



2 komentáře:

  1. Úžasný! Jdu se podívat a i teda Facebook, jo? Teda:) Jdu likovat:)

    OdpovědětVymazat