sobota 8. června 2013

Organizér od Rosy

Nosím převeliké tašky. Většinou. Takové, které pojmou učebnice ve dnech mých docházek buď do jednoho nebo do druhého institutu. Takové, které pojmou mé návštěvy různých krámků s dobrotami. A takové, které mi pojmou cvičební úbor ve dnech se zvýšenou pohybovou aktivitou.
Taky je mám různě barevné a střídám je. Takže přehazuju nejnutnější věci sem a tam a často na něco zapomenu. V lepším případě pouzdro s tužkama, v horším případě peněženku nebo řidičák.

A tu náhle, jsem objevila kreativní blog Rosy Mitnik a tahle dobrá víla mi udělala v životě pořádek. Alespoň, co se týče obsahu mých kabel(ek). Ušila mi organizér. Puntíkatý! Kombinovaný s dortíkovou látkou a růžovým zipem! Absolutně trefně personalizovaný výběr podkladů.

A taky stojí za zmínku balení. S růžovou mašlí, malým dárkem a ručně napsaným poděkováním. Žádné unifikované cedulky a hrozivý nápis Made in China. Osobní přístup, láska k práci, radost. A proto mnohem radši nakupuju od drobných prodejců, řemeslníků, prostě lidí, kteří svojí práci dělaj s láskou a s vírou v dobrou věc. Amen.

Jsem za něj fakt ráda. Dík, Roso.







Měla jsem z toho takovou radost, až jsem si musela udělat horkou čokoládu. Hi hi.

6 komentářů:

  1. Parádní podkladové materiály, parádní organizér.) Puntíky a dortíky patří k sobě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ideální, protože k puntíkům a dortíkům patřím odjakživa i já :D.

      Vymazat
  2. Jéé jsem si jistá, že je to skvělý pomocník, když se někam spěchá a není čas přendávat všechen obsah kabelky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zeď už nic nezapomenu ;)

      Vymazat
  3. Ten je moc pěkný, Rosa je šikulka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to holka šikovná :)

      Vymazat