pondělí 10. června 2013

Ombré efekt

Tak prý, ať se pochlapím s tím ombréééé, když ho mám... No, tak jo, ale žádná super fotka to není. Ale pěkně jsem si zaposilovala (uf), třímala jsem zrcadlovku co nejdál od sebe a sekala jednu fotku za druhou, neb tvářit se normálně a ne jako dement, to opravdu moc neumím (většinou se to týká fotek, ha ha). Proto radši stojím za foťákem než před ním.

Takže moje stínování na vlasech je tu. Neobjevila jsem Ameriku, vím o tom, je to věc stará mnoho let, ale já k ní došla až teď. A baví mě to. Navíc, kadeřnice, ke které chodím, patří do týmu kadeřnického salónu Petry Burdové, který vyhrál několikrát za sebou Kadeřníka roku a jsou opravdu šikovní. Jezdí k nim lidi z široka daleka, a i když sídlí v Teplicích, nouzi o klienty asi nemají.

Takže asi takhle to je:



Jo a ještě asi stojí za zmínku, že první stínované vlasy jsem viděla před lety na Fashiontoast a moc se mi to líbilo už tenkrát. Rumi Neely je kočka, ráda se tam vracím, má hezký fotky.

13 komentářů:

  1. Milá Myyno, je vidět, že tvoje kadeřnice je profesionálka na svém místě. Vlásky máš dokonalé a jsi jako ze škatulky.;-) Moc moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. jé, taky jsem chtěla v minulém článku hlasovat za fotku. Líbí se mi, jak to máš udělané, fakt je to profesionální. To, co někteří lidé nosí je občas totiž docela tragédie. U tebe to fakt ale vypadá skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc! Máš pravdu, i já jsem viděla hodně nepovedených, asi domácích ombréček, ale na druhou stranu, chápu, že když nejsou peníze na profíka, tak se to holt zkusí doma. Nebyla jsem jiná, když mi bylo dvacet :). Můj domácí melír byl fakt "parádní" :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně vytónované, a přitom vypadají přirozeně a zdravě. Chválím tvořitelku i nositelku. Lemují zajímavou tvář a překrásné oči. To posilování bicepsů se ti vyplatilo. Skvělý výsledek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty joooo - nádhera! Já bych právě ombré chtěla taky, jeden čas jsem ho měla přírodně a moc se mi to líbilo, ale děsně se bojím kadeřnic, že to bude vypadat blbě, žádný přechod a umělá blond. A taky bych se chtěla někdy vyfotit takhle báječně sama :-), krásná fotka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se bojím nešikovných kadeřnic, dokážou napáchat spoustu škody. Do ombré ale určitě jdi, je to zajímavé a šik. Třeba Ti někdo poradí nějakou šikovnou kadeřnici, která to zvládne na jedničku. :)
      A ta fotka, ta mi dala teda práci, takže si vážím pochvaly o to víc ;)

      Vymazat
  6. Taky moc chválím a obdivuju krásný oči:) Vypadá to fakt hezky, jemně a zároveň šik. Tak a teď to chci taky:) Ale já mám (v tomhle případě bohužel.) černý vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No ale na černých by byl super třeba ombré efekt do červena nebo do bordó ;)

      Vymazat
  7. Tak to je snad uplne poprve, co se mi ombre libi. Moc pekne!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je snad uplne poprve, co se mi ombre libi. Moc pekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to ráda slyším (čtu:) ). To až řeknu svojí kadeřnici, bude vrnět blahem ;)

      Vymazat