úterý 18. června 2013

Na vlně houpy, hou

Měla jsem těžký námořnický záchvat. Ale naštěstí mě Fler zachránil. Našla jsem tam spoustu námořnických doplňků, utratila bych majlant, ale vybrala jsem si jen 4 věci (fňuk):

1. Námořnickou kabelku z Dara bags (značku netřeba asi představovat, OSTRAVA !!!). Původně jsem si od Dary chtěla koupit puntíkovanou, ale téhle nešlo odolat. Je precizně ušitá, variabilní, má odnímatelné ucho, červený saténový vnitřek, kapsičky na zip, nožičky... Prostě ňuňu ťuťu.

2. Velkou plátěnou tašku od frguly s provázkem a kotvou. Na pláž, na nákup, na cokoliv. Vzdušná a milá taška, která dokonale doplní každý námořnický den. A dá se vyprat.

3. Rozkošnickou brož s loďkou od Rosallie. Precizně ušitou a s droboučkými detaily, jako například vlastním číslem.

4. Náramek od Olivie Paige, který mi připadá naprosto famózní, ALE nedorazil. Zatím. Zadržují mi ho s největší pravděpodobností celníci v Čechách, neb byl odeslán z USA a hranice překročil v pořádku. Doufám, že brzy dorazí, bez něj ten outfit prostě nebude dokonalý.

Po pondělním závěrečném testu z francouzštiny jsem si šla vybít stres do převlékacích kabinek Jackpotu. Mám to tam ráda. Za oblečení si krapet připlatíte, ale vydrží vám věky. Navíc je krásné. A vyplatí se počkat na slevy, teď jsou až 50%. Doporučuji nakoupit základ šatníku jako například trička, tílka, kalhoty, propínací svetry. Jsou kvalitní. A ty jejich šaty! Tenhle rok se jarní kolekce povedla a letní vypadá taky moc dobře. Tentokrát jsem ulovila pruhované, organicky bavlněné.

Ještě jsem našla v sekáči hebounký propínací svetr, námořnicky modrý s angorou. Paráda. Už můžu vyrazit na moře!

Máte rádi námořnický styl? Proužky, loďky, kotvy, námořníky, tetování...? Jaké jsou vaše úlovky (i třeba na jiné téma)?










4 komentáře:

  1. Krásné - proužky, kotvičky, už jen to moře! Taky mám nějaké triko a šatky v proužcích, ale od loňska. Ne, že bych nepotřebovala lovit nové, ale není času, takže snad něco pěkného ulovím až přímo na místě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře bude už tento týden... :) Jak já se těším, že odlepím zadek ze židle a nebudu koukat do počítače...!

      Vymazat
  2. Tak to ti moc přeju. Užij si to. A hezky nám ho (to móře) umělecky zpracuj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nějaké zpracování moře můžu určitě slíbit :)

      Vymazat