sobota 15. června 2013

Malování na obličej, oslava narozenin a jak to dopadlo

Včera jsem prvně v životě malovala dětem na obličej. Hostitelka připravila několik obrázků, vytiskla je, přidělala kolíčkem na šňůru (byli jsme venku) a děti si měly vybrat, sundat, přinést ke mně na stanoviště. Samozřejmě se to lehce zvrhlo, ale zvládli jsme to. Oslavovala dvě děvčata, takže převládala holčičí společnost a i když jsem tipovala, že budu kreslit především víly, případně My Little Pony nebo Hello Kitty, tak největším hitem byli motýli...

..což byla výhoda, protože motýlí křídla nejsou těžká na nakreslení, pokud se smíříte s tím, že tam opravdu nebudete mít každý drobný detail, každou tečku. A dětem to je jedno. Já jsem detailista, chvíli jsem trpěla, když jsem zjistila, že to nevykreslím do puntíku, ale oslava byla tak zábavná a děti veselé a plné energie, že mě to zklamání fakt dlouho nevydrželo. A bavila jsem se skvěle, stejně jako ony.

Na dalším stanovišti se malovaly a zdobily nehty. K motýlím očím se přidaly jahodové, kytičkované a puntíkované (!) nehtíky. Jinde se opékaly buřty a marschmallow (to následně skončilo na nejbližším stromě, když ve snaze dostat ho z opékací tyče, vystřelilo do vzduchu). Byly i princeznovské šaty na převlečení. Prostě dokonalý holčičí večírek v přírodě.

Nejvíc mě překvapilo, jak není vůbec jednoduché kreslit na kůži. Nemůžete přitlačit, abyste neublížili, nemůžete gumovat, případně kliknout na DELETE... Až ke konci akce jsem zkusila verzi barviček, postavenou na míchání s vodou, které se chovaly jako vodovky, ale byly hustší. S tím se mi pracovalo nejlíp a i ty detaily by byly, kdyby ovšem téměř všechny ksichtíky nebyly hotové a kolem mne se nevznášelo asi dvacet motýlků.

Tak třeba příště. Kdyby nějaká maminka chtěla.

Děkuju Aleně za pozvání a za skvělou atmosféru. Měla to promyšlené do dokonalosti. Jako ostatně vždycky.

A protože jsem neměla od maminek svolení zveřejnit celé pomalované obličejíky (nějak mě na místě nenapadlo se zeptat), raději jsem to seřízla jen na nutné minimum, abyste měli aspoň trochu představu, co že jsem to na dětech napáchala.


Nehtové stanoviště

Velká voda :)




Ke konci se nám to trochu zvrhlo

Jen se po nich zaprášilo...

A co vaše narozeninové oslavy? Čím svoje děti, případně sebe, vždycky spolehlivě zabavíte?

2 komentáře:

  1. Je to opravdu nádherné, tvé motýlí malby na dětských obličejích, celý popis té bezva akce včetně tvých tvůrčích postupů. Jsi moc šikovná, chválím i maminky, které tu oslavu zorganizovaly.

    OdpovědětVymazat