středa 12. června 2013

Letní inspirace

Trošku vás navnadím. Pomalu se to blíží... Rybník, moře, nebo jezero, melouny, dětský křik mezi šploucháním vody, zmrzlina, kterou musíte rychle sníst, protože se na sluníčku rozpouští rychlostí blesku, teplé noci, rozpálené noční město... Posezení na zahrádce do setmění, opékání buřtů, sluníčko už od brzkého rána... Energie léta.

A třešně, vážení! A jahody!

Dovolená, prázdniny, dlouhé cesty, krátké cesty, výlety na kole...

Tady je to pěkně názorně ukázané, kdybyste mi nevěřili.



4 komentáře:

  1. Ano, tak to bude! Hezky jsi to i zobrazila. Jen to bílé tělíčko by se mohlo trochu zdravěji zabarvit. Tohle je asi první vstup do moře pod nánosem opalováku s faktorem 50:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsi mě rozesmála. Já měla i opálenou verzi, ale vypadalo to nějak divně, tak jsem nechala barvu á la Myyna :). Jsem děsná bledule.

      Vymazat
    2. Barvu á la Myyna, funny.) Tak v Řecku nějakej ten tmavší odstín chytneš, ne?:)

      Vymazat
    3. Iri, obávám, se, že ne :))))

      Vymazat