středa 19. června 2013

Hračkotéka ve Školské

V cetru města jsem narazila na sympatický krámek Hračkotéka ve Školské ulici. Ačkoliv nám doma nepobíhá žádný malý terorista nebo toddler, stejně mě to tam vtáhlo pro svojí barevnost a vzdušnost a infantilní obrázky na hračkách, které jsou mi sympatické.

A to bych nebyla já, abych si něco nevybrala. Vyhrály to super francouzské nálepky a potištěné japonské izolepy. Puntíkaté. Samozřejmě...

Pořídila jsem sadu (1000!) nálepek s různými motivy zvířátek, kytiček a písmenek, potom sadu nálepek, která se jmenuje Módní salón (motivy jsou très français, très chic) a ještě jednu sadu se zvířátky, která je trefně nazvaná Havěť.

K čemu mi to bude, děti nemaje? Díky za optání. Žádné inteligentní vysvětlení nemám, ale jsem si jistá, že příležitost, jak to využít, určitě bude. A kdyby ne, pořád je tu auto, dveře od lednice, zrcadla... a až se kvůli tomu budu rozvádět, určitě to vezmu s sebou. Ha ha!

A kdo nejste z Prahy, neproklínejte jí, Hračkotéka má i e-shop!






Žádné komentáře:

Okomentovat