pondělí 24. června 2013

Do Řecka, na Rhodos, na pláž

Zdravím svoje milé věrné čtenáře z Řecka. Tady na blogu už máme takovou přátelskou atmosféru, jsme tu jako kamarádky nad šálkem dobré kávy v nějaké příjemné kavárně, tak vám můžu bez obav svěřit, že jsem byla vůči Řecku velmi dlouho skeptická a je to moje první návštěva.
Ale je tu fajn, moře je čisté, pláže taky a já se v duchu Řekům omlouvám.
Čekali jsme studenou vodu, jaká je v tuhle dobu ve Španělsku nebo ve Francii, ale byli jsme mile překvapeni. Voda je už ohřátá na příjemnou teplotu, aspoň tu, na Rhodosu.
A díky tomu, že ještě nejsou prázdniny, je tu přijatelný počet turistů. Na pláži není hlava na hlavě.
Z řecké kuchyně jsem ochutnala zatím jen jehněčí s grilovanou zeleninou, krkolomný název jsem obratem zapomněla, ale bylo to výborný, jen si dám příště v tom horku něco líp stravitelnýho. Třeba Piňu Coladu. Hi hi.
Ještě pár obrázků a zase brzy na počtenou!


Nechtěli byste mít takovou vilu u moře? Já ano, jen bych jí instalovala někam,  kde je víc zeleno.

Zrající fíky



Žádné komentáře:

Okomentovat