pátek 21. června 2013

DIY věšák na korále a náhrdelníky

Taky máte v doplňcích na krk nepořádek? Já měla, ale už nemám...
Chtěla jsem to vyřešit nějak kulantně, abych všechny svoje přívěšky měla schované a zároveň, abych měla přehled.

Přišla jsem na to, jak můžu využít starý velký klip rám. Nakoupila jsem samolepící háčky s vysokým "zobáčkem" v old school domácích potřebách (tenhle typ domácích potřeb je stejně nejlepší, najdete tam všechno). Háčky jsem poměrně nepravidelně nalepila na sklo klip rámu ve třech řadách a přivázala jsem klip do skříně na šatní tyč.

Rozvěšela jsem korále a náhrdelníky, dlouhé nahoru, krátké dolů a i když to není bůhvíjaká úžasná designová záležitost, musím se pochválit, že jako praktický pomocník, to svůj účel splnilo.

Dalo by se to vyřešit i trochu jinak. Koupit samolepící folii v jednom z obchoďáků pro kutily (Hornbach, Bauhaus, etc.), nalepit folii z vnitřní strany dvěří skříně (pokud teda nejsou posuvné) a samolepící háčky nalepit na to. Ta folie to udrží, až vás háčky omrzí, odstraníte je společně s folii, což není problém a je to. Organizace bižuterie je na světě.

Klip rám by se dal i nějak pěkně vylepšit. Kdyby nevisel ve skříni, mohl by se za sklo dát pěkný obrázek nebo fotka a mohl by sloužit jako funkční dekorace na stěně. Já měla ovšem snahu ty svoje šmuky spíš schovat, protože mi to připadá chaotický, když mi to visí na očích.

Samolepící háčky a sovička, která čeká na opravu řetízku.

Uvázání rámu doporučuju před tím, než rozvěsíte všechny korále. Ztěžkne totiž poměrně výrazně.

Všechno pěkně přehledně pohromadě. Má to systém. Konečně!

Žádné komentáře:

Okomentovat