pátek 21. června 2013

DIY džínové kraťasy

Vagabundsko - vílí šortky jsem měla v hlavě už dlouho, patrně po zhlédnutí téhle fotky na The Sartorialist, protože když jsem si je tvořila, fotku jsem si vyhledala a inspirovala se.

Zdroj The Sartorialist

Líbí se mi, že kraťasy jsou široké, vypadají jako "boyfriend" kraťasy a holčičí/ženské postavě tak přidají na křehkosti.

Podle mého názoru jeden z největších nesmyslů je kupovat džínový kraťasy nový, v nějakém předraženém řetězci typu Zara nebo Mango. Second handy jsou nacpané k prasknutí džínama, stačí si jenom vybrat a pak si půlhodinku doma hrát.
Pro tenhle look si vyberte džíny nejlépe pánské, s širokýma nohavicema, aby vám neobepínaly stehna a taky je potřeba, aby byly tak o dvě až tři čísla větší, než je vaše běžná velikost. Krásně vám spadnou na boky a budou působit maximálně ležérně. Nehledě na to, že budou i hodně příjemný na nošení.

Tak, když máme džíny, tak si je doma pěkně navlíkneme a zjistíme, kde že je chceme ustříhnout. Já jsem nejdřív byla hodně střízlivá a ustřihla je delší, ale nakonec jsem to stejně ušmikla těsně pod sedem. Podle mě je to ideální délka pro plandavý (baggy, chcete-li) kraťasy.



Šmikněte to, vytahejte trochu nitě, případně je zastřihněte a je to. Přidejte k tomu pánskou košili a starý kožený pásek, placatý páskatý boty a budete nejvíc cool v celém městě. Slibuju.



Já jsem si ještě lemy ohrnula dozdobila pyramidkama a cvočkama z eBay.


 Kraťásky můžu jednoduše kombinovat s puntíkatou košilí z C&A (tenhle rok mě jejich kolekce vážně mile překvapila).
I když, jednu výhradu proti C&A stejně mám... Nevíte náhodou, proč puntíkatá košile na pánském oddělení, s dlouhými rukávy stojí necelou pětistovku a na dámském, s krátkými rukávy (!) stovek sedm???
Hmmmm, no mám tu pánskou, samozřejmě.



A na závěr vtipné obrázky mých horkem oteklých nohou... Chuděry, jsou jak konve. Stačí blížící se úplněk, třicet stupňů ve stínu a hned mám o tři kila víc. Máte to taky tak?



4 komentáře:

  1. Celou dobu jsem trnula, jestli se v kraťasech i sama ukážeš a hurá, povedlo se.) Sluší Ti to moc. A návod je skvělej, zkusím ho následovat, chci totiž být nejvíc cool v celý Praze.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha há, být nejvíc cool v Praze, to s těma kraťasama zvládneš levou zadní :) a moje fotky, no chvíli jsem váhala, jestli se s těma konvema vyfotit, ale tak proč, ne, to je život :). Díky moc za pochvalu, Iri!

      Vymazat
  2. Sluší ti to. A nemáš tip na hezké sandály? Jednoduché páskové ne a ne sehnat..
    díky
    mrkev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkvičko, dík za pochvalu :). O pěknejch sandálech nevím, dlouho jsem měla jedny vysněné a nakonec je koupila na internetu na Fashiondays. Tam jsem ostatně nakoupila docela dost pěkných kožených bot. Co Baťa, zkoušelas? Letošní kolekce mi přišla docela dobrá.

      Vymazat