pondělí 17. června 2013

DIY věšák na klíče

Po květnovém malování jsem hrozně toužila všechno uvést do pořádku a tak jsem hledala nějaký pěkný držák na klíče, abychom je neměli rozvěšené všude možně. Nejvíc se mi líbil Pete, kterého jsem našla na Nice Decors, ten je ale magnetický a my nemáme ani kovová futra, ani nic jinýho kovovýho v předsíni.

Pak mě něco naťuklo, už ani nevím, co to bylo a já si vzpomněla, že mám jeden plonkový červený rámeček Ikea a obyčejné háčky do panelu a už to jelo.

Odměřila jsem si místo na háčky tak, aby byly pravidelně od sebe a zároveň se vešly do rámečku, odměřila místo na hřebíčky pro rámeček, udělala pár ran a věšák byl na světě.
Maličko mě štvaly ty hřebíčky, protože nějak nešly doklepnout uplně a trčely ven, tak jsem je ještě omotala hedvábnou tkaničkou na korále.

Z nálepek na zeď, které jsem měla připravené na dekoraci bílých posuvných dveří vestavěné skříně, za kterými máme kotel, jsem vybrala několik lístků a nalepila je na pár míst, aby se čerstvě nabílená zeď tolik nešpinila od klíčů.

Jak jednoduché. Voilá!



4 komentáře:

  1. Zručná! A perfektně zvládáš slohový útvar Popis pracovní činnosti:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Díky, no já mám spíš poslední dobou pocit, že pěkně blbnu, ty pravopisný chyby, co po sobě v již publikovaných článcích nacházim jsou někdy fakt na pováženou :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Markétko, já vím co Tě naťuklo, respektive kdo Tě naťukl:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Evičko, no jo vlastně. Tys mě zahrnula takovou smrští nápadů, že se mi tenhle uplně utopil mezi ostatními :). Ale máš pravdu, byl to Tvůj nápad.

      Vymazat