čtvrtek 13. června 2013

Balíčky aneb Budu krásná!

Na tyhle balíčky jsem se moc těšila. Ale já se vlastně těším na všechny balíčky. Od malička. Už jako malej harantík jsem vyžadovala, aby mi naši poslali minimálně jeden balíček (ale spíš víc) do školy v přírodě nebo na letní tábor. Byla jsem schopná pak plakat a vztekat se, když to z nějakýho důvodu nevyšlo. To mi vydrželo dodnes...

Inu, tak mi dorazily čaje (díky Vivi za sdílený link na Čajový dýchánek), v krásných plechovkách, ale tentokrát to nebylo jen kvůli nim, čaje mám ráda snad odjakživa. V Kostarice jsem se na chvíli přeorientovala na kafe, taky kde jinde, než v zemi kávy a banánů, že? Ale stejně preferuju čaje (těším se na tebe, Vietname). Mám ráda silné černé s příchutí, zelené jasmínové i jen tak, bez příchutě, bílé čaje taky, ty obzvlášť, prý jsou na krásu. Nějaký čas jsem odmítala černý čaje, jakožto i červené víno, kvůli běleným zubům, ale už na to kašlu, takové odpírání mi není moc vlastní. A zuby se držej stále bílý, takže dobrý.

Dorazila taky vytoužená kosmetika Estée Lauder. Jako dvacítka jsem dostala v nějakém dárkovém balíčku vzorek Advanced Night Repair séra, ale co člověk na protivráskové kosmetice pozná ve dvaceti, že? Pamatuju si, že mi to krásně vonělo a připadala jsem si hrozně dobrá, když jsem si to večer nanášela na pleť.
Teď už moje pleť dozrála, takže je na čase ji začít ještě víc rozmazlovat. I když, v tomhle mám svědomí čistý, někdy kolem sedmnácti jsem objevila Elle a strašně jsem žrala články o kosmetice a už tenkrát jsem si šetřila na lepší krémíky a pila hodně vody. Zpětně můžu říct, že se to vyplatilo.

A co že jsem si to pořídila? Legendární  Advanced Night Repair Recovery Complex, Perfectionist Wrinkle Lifting Serum a Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher. Takže budu krásná, bez vrásek a s vypnutou pletí. Jako princezna. Nebo víla. Jakže je ta pohádka dál? A byli šťastní až do smrti?

Ba ne, já věřím, že je to dobrá investice (kdybych tomu nevěřila, byla by to pěkně drahá sranda), a že až se jednou zase zpětně zamyslím, jestli to mělo smysl, tak řeknu, že jo. Stejně jako s těma krémama a pitím vody.

Kamarádka mi říkala, abych si to hlavně nepatlala na obličej všechno najednou (evidentně mě dobře zná), tak já se pokusím být systematická, Moniko. Slibuju.

A za nějakou dobu sem hodím post, jak že to funguje. Abych jako byla kór objektivní, žeano.

A o čajích zase někdy příště.





A co je váš recept na krásu? Bylinné koupele za úplňku, dobré geny, všechno jenom bio nebo to tak nějak mixujete a důvěřujete vlastnímu instinktu? A nebo na to kašlete?

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. žádný z balíčků jsem si zatím nepořídila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi mladá kočka, protivrásková séra nebudeš ještě dlouho potřebovat ;)

      Vymazat