pondělí 20. května 2013

Věci, které si kupuju opakovaně

Jsou věci, které člověk zkusí jednou a víckrát si na ně nevzpomene. A jsou věci, které si kupujeme opakovaně, jsme nervózní, když nám dojdou a nemáme další do zásoby, jsme zoufalí, když to přestanou prodávat a šli bychom za nimi světa kraj.
Nejsou to věci nezbytné, přesto jsou pro mě důležité.

Jsem ten typ, co mu vydrží jedna tvářenka dlouhé roky, pleťová voda půl roku, tužky na oči... ehm... snad deset let. Nevím, jak to dělám, normálně se maluju skoro každý den. No ale ruku na srdce, četla jsem kdesi v časopise a taky na některých blozích, že jsou ženy, které nejdou nenalíčené ani vysypat koš. Tak to není můj případ. Někdy mi stačí jen tvářenka a jdu. Je mi to celkem jedno, jen musím vypadat normálně. Jinak řečeno, musím mít čistou a svěží pleť.

Moje stálice jsou Touch Éclat od Yves Saint Laurent (obecně mám velmi dobrou zkušenost s kosmetikou YSL), tvářenka Clinique, odstín 110 Precious Posy, potom také Eight Hour Cream od Elizabeth Arden, tónovací krém Stila a tužky Faber-Castell. Ne, ne, ne tužky na oči, ale normální grafitový tužky na kreslení. Jiný bych si nekoupila. Nevím proč.

O Touch Éclat bylo ve své době napsáno mnoho. Všude se vychvaloval, všechny modelky ho doporučovaly. A on je dobrý pořád! I když už je to svým způsobem oldschool záležitost. Nevadí, vypadá pořád luxusně, rozjasňuje také pořád dobře. Když se špatně vyspím, mám červený pruh podél spodního víčka a tahle tužka mi ji spolehlivě vyzmizíkuje. Též je moc dobrý na červená místa kolem spodní části nosu a když se jím obtáhnou po vnějším obvodu rty a lehce se to rozmaže do ztracena, vypadají opticky plnější. To jsou fígle!



Až mi jednou dojde moje milovaná tvářenka Precoius Posy a já zjistím, že ji už v tomhle odstínu nedělají, budu asi chvíli docela zoufalá. Je to velmi jemný, růžový odstín, ideální pro bledule, ale překvapivě vypadá moc dobře i na opálené pleti. Nosím jí téměř denně, dělá mě zdravější. A pak, že pomáhají vitamíny!

Vidíte tu odrbanou krabičku? Tak dlouho už jí mám a pořád ji dávám do krabičky, aby se mi neodřela.
Legenda, kterou je osmihodinový krém od EA asi netřeba představovat, každopádně je dobrý na všechno. Místo lesku (nelepí a vydrží), jako rozjasňovač na líčka (doporučují dokonce i světoví vizážisté), jako hojivý balzám na poraněná místa (obsahuje bylinky). Voní po něčem velmi známém, jako je třeba mateřídouška nebo něco takového, ale přesně jsem to neidentifikovala. Jedno balení mi vydrží roky.



Levný tónovací krém Stila jsem uplně náhodou potkala v Máji, pardon v My na Národní, minulý rok, když jsem hledala v prosinci opalovací krémy s vysokým faktorem do Kostariky. Měla jsem štěstí, opalováky měly dokonce v akci, kdo by to taky v tuhle dobu kupoval, že... A tenhle krém tam byl asi za stopade, s SPF 30 (skvělý!) a sliboval na obalu, že je bez oleje. Za tuhle cenu nebylo o čem přemýšlet a byl to pro mě kup století, neb makeup je pro mě zlo a BB krémy mě nějak zatím neoslovily. Stila tónovací krém je super, dobře se roztírá, nezdůrazňuje póry, nešupinatí mi po něm kůže, dokonale se sleje s barvou pleti a výsledek je velmi přirozený. I lehce kryje.



A tužky Faber-Castell? Bůhví, co mě k nim přivedlo, vypadají tak aristokraticky, to logo a vůbec... Škála tvrdostí je téměř nepřeberná a já je mám prostě ráda.


A jaké jsou vaše stálice?

4 komentáře:

  1. No, to jsou přímo zázračné tipy. Jak jsem bez nich dosud mohla žít?.) Díky! Jinak já se přiznám, že žádné stálice nemám. Jako obecně je to černá tužka na oči a tónovací krém, jinak skoro nic nepoužívám. A značky u těchhle dvou věcí měním jak ponožky.) Nejsem moc expert, no./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nepřipadám jako expert, takže o to víc mám radost, když narazím na něco, z čeho nemám ekzem a co funguje dobře. Většinou se toho pak už nepustim :))).

      Vymazat
  2. Děkuju za tipy, jsem taky bledule a taky mám všechno doma x let. Hlavně ta rozjasňovací tužka, to je gól! Až zase něco vyzkoumáte, nezapoměňte se o to podělit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se o další tipy podělím moc ráda :).

      Vymazat