čtvrtek 16. května 2013

Univerzální Ex Libris

Ex libris je hezká pozornost do knihy, ať už se jedná o razítko nebo grafický tisk. Normálně Ex libris obsahuje rovnou i jméno majitele knihy, často je tento člověk na obrázku nějak vyobrazen (s nadsázkou, alegoricky, vtipně, atd.).

Já jsem udělala univerzální Ex libris, je uspěchaná doba, není čas dělat obrázek pro každého zvlášť, žeano. Nadělala jsem si je do zásoby a stačí jen kartičku nalepit do knihy a pod ní připsat jméno obdarovávaného.

Mám ráda tyhle drobné pozornosti. I když mají kartičky všechny stejný motiv, každou jsem musela čistit, natírat, stírat a tisknout zvlášť, každá je vlastně solitér, každá vypadá jinak. A ani nejsem ještě v tisku dostatečně zdatná na to, abych měla všechny výtisky stejné.



Kdybyste měl někdo zájem o svůj vlastní Ex libris nebo jako dárek, jsem vám úúúúplně k dispozici. Stačí mě kontaktovat mejlem nebo tu na blogu v komentářích (čtu je).

2 komentáře:

  1. Skvělé a můžu mít i obrázek na přání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, kromě portrétu snad dokážu vyrýt všechno :) .

      Vymazat