pondělí 13. května 2013

Slaměné klobouky

Zašla jsem dneska do C&A svému milovanému M. koupit lněné kalhoty, protože C&A je snad jediný obchod v Praze, kde prodávají lněné a vůbec i plátěné pánské kalhoty, které vypadají normálně. A velmi mile mě tam překvapil výběr slaměných kloboučků a klobouků všech velikostí. Neodolala jsem a koupila si hned tři, mám totiž, jak já s oblibou říkám, "kloboukovou hlavu".

Vlastním totiž úzký obličej, na kterým bych s přehledem mohla nosit dětské sluneční brýle, kdyby to byla nějaká výhra. A samozřejmě je pro mě velký oříšek sehnat dospělácké sluneční brýle, které by mě seděly. Ale není to úkol nadlidský, většinou v optice nakonec vždycky něco najdu. No, a tenhle typ obličeje dobře snáší snad všechny druhy klobouků, které existují. A tak jsem toho využila a nakoupila si na léto tuhle svatou trojici (kus za 225,-, no nekupte to!):



A v detailu...





A v reálu... Omlouvám se za špatnou kvalitu těchto fotek, Sněhurka, rozuměj můj stařičký bílý MacBook, mě vidí právě takhle.




Vybrala jsem si schválně tyhle měkké typy, protože se budou dobře skládat do letních zavazadel, aniž by se poškodily. V obchodě samozřejmě mají i velmi krásné klasické "tuhé" slamáčky s velikánskou, velkou i malou krempou, pruhované, vícebarevné, jednobarevné, no prostě žůžo výběr.
Tak šup šup nakupovat, ať se nám ty naše ulice v letních dnech krásně rozzáří!

A co vy, máte taky "kloboukovou hlavu"?

P.S. Taky vám bylinky v květináči koupené v supermarketu do týdne umřou, ačkoliv je zaléváte a jsou na světle?

10 komentářů:

  1. Jůůů, ty jsou! Jako vystřižené z klidných a romantických časů ;-). Moc ti sluší, vypadáš v nich jako letní víla. Velký potlesk.♥
    PS: s těmi bylinkami to máme úplně stejně, snad jen jednou se mi podařilo držet supermarketskou bazalku při životě asi měsíc. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! A jsem ráda, že v tom nejsem sama, s těma bylinkama...

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, taky mám úzkej obličej a řeším to samý:) Sluší Ti to moc, taky se tam asi stavím. Nejvíc se mi líbí ten oranžový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, můj favorit je asi ta "kšiltovka", bude totiž nejvariabilnější :).

      Vymazat
  4. Jůů..jeden takový, i když menší, jsem měla jako malá a připadala si jako princezna :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ano jsou takové retro :), ale to já ráda.

      Vymazat
  5. Jééé.. nemají tam takový ty jak z tou nízkou krempou? Něco takového, ale ještě nižší ten prostor, kam se cpe hlava :)) http://obchod.anytra.cz/pansky-slameny-klobouk/d-59839.htm?pos=18

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, já jsem po takovém zrovna nekoukala, ale je možné, že tam něco takového mají. Výběr je opravdu bohatý, zkus se tam mrknout :)

      Vymazat
  6. Jsem na tom stejně, sluneční brýle nikdy nemůžu sehnat a ve všech vypadám jak Naďa Urbánková... :-( Klobouček v C&A jsem si koupila taky, ten co máš v modré, akorát tyrkysový a žlutý. Zkoušela jsem s nimi hokusy pokusy a odhalila drobný detail - není to slamák, ale (asi) papírák... Tady a tady ho mám trochu "vylepšený" (v textu článku jsou další odkazy, kde jsou další fotky). Jo a ty bylinky, tak to mám na 100%, že to chcípne. Už to nekupuju... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Milko, já už na to přišla v Řecku taky, že jsou papírové. Koukala jsem na cedulku jak puk :) Ale co, pěkné jsou a účel splnily, tak není co řešit. Poslední koupě bylinek byla úspěšnější. Nechala jsem je v tom sáčku, ve kterém se kupují a vydržely. Sice to není pěkné, ale funguje to :)))

    OdpovědětVymazat