pátek 17. května 2013

Přijela teta z Ameriky + DIY ocvočkované lacláče

Představuji nové kousky, kterými jsou tričko z Poketo a lacláče z Asosu. Do Prahy to ještě nedošlo, ale kdo nebude mít tohle léto lacl, jako by nebyl... Hledejte po netu dungarees, salopette, overalls, peto... Vypadat v nich tak dobře, jako Alexa Chung nikdy nebudu, ale co už. Jsou ohromně pohodlné a tím pádem i nebezpečné, neb jsem v nich snědla pný talíř buchtiček se šodó a nic mě pak ani netlačilo. Ve skinny džínech bych to asi neustála.

Lacláče jsem jako správné osmdesátkové dítko školou povinné měla, ale nevím, kde skončily. A ani mi moc neslušely. Jenomže já je strašně chtěla, nosila je totiž jedna hrozně krásná holka z osmičky, vypadala v nich dobře a ještě je měla ozdobené na kšandách barevnýma gumičkama do vlasů.
Já si tam gumičky asi dávat nebudu, ale krapet jsem si je aspoň přicvočkovala komponenty z eBay.

Pohádkové tričko z Poketo jsem viděla jako inspiraci na fajn blogu Můj dům, můj squat a okamžitě jsem se do něj zamilovala. Celá akce, včetně poštovného stála $16 a mám pocit, že to tričko tu bylo rychleji, než kdyby mi ho posílali z Moravy. Tohle byl ovšem balíček až z dalekého LA a já z něj mám moc velkou radost a Iri děkuji za skvělý tip.

A protože se přesouváme do Hamburgu, za mým mladším bráškou (ehm, skoro třicetiletý, dvoumetrový klacek), který je archeolog (uplný Indiana Jones, to vám povim!), doufám, že se podaří tyhle příjemné kousky vyfotit v akci, teda na mě, protože do Hamburgu rozhodně cestují spolu se mnou.









3 komentáře:

  1. No, nééééé, ty máš to tričko!! Téda:)) Kdybych věděla, objednala bych spolu s Tebou:) Aspoň vidím, že Poketo perfektně funguje, díky za report.) Po lacláčích taky koukám, ale zatím nemám odvahu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mě odvaha věru nechybí. Ale s tvojí postavičkou bych neváhala ani chvilku, běž do toho ;).

      Vymazat
  2. wow this diy is fantastic! i must try this :)!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat