úterý 28. května 2013

Ovocné trio





Tyhle menší ovocné obrázky budou brzy na prodej včetně bílého rámečku. Mám v plánu během příštího týdne otevřít obchod na Fleru, ale domluvit se lze i tady. Formát i tisk bude možné dohodnout i na míru, stejně tak zarámování. Jedná se o digitální autorskou grafiku, takže možnosti jsou nepřeberné. Stejně tak bude možné dohodnout i témata na přání.
Až všechno propočítám, budu vědět i ceny. Zatím vím jen to, že mám v hlavě spoustu nápadů a potřebuju to dostat ze sebe ven.

Jak se vám to líbí? A jaká témata by se vám líbila u vás doma? Mě například velmi láká udělat námořní tématiku nebo alkoholovou (šumivé šampaňské, barevný koktejl...)

P.S. U jahody jsem ještě dodatečně odstranila ten stín, nějak mi to tam nesedělo.

1 komentář:

  1. Hey sweetie!

    I invite you to my blog where I hold an International giveaway, if it sounds interesting to you, come & participate!
    INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat