čtvrtek 16. května 2013

MaxMara a svetr s tlapkami

V pondělí mi byla zima a foukal studený vítr, tak jsem se na to patřičně připravila.

Tyhle kalhoty MaxMara miluju. Sedí mi jak ulité, jsou pohodlné, mají zajímavý střih s vysokým pasem a jsou dostatečně dlouhé. Prostě ťip ťop. A to, že byly uplně nové a čekaly na mě v mé velikosti jedny jediné v second handu, beru jako andělský dar.
Angorský svetr s tlapkami je heboučký, i když angora není ve skutečnosti můj oblíbený materiál. Musím si zvyknout na všudypřítomné poletování jemných chloupků. Nicméně, svetr sám o sobě je rozkošný a krásně hřeje.
Moje oblíbená brož s broučkem už taky zažila ledasco a spolu s kloboukem a šálou z Egypta mi krásně doladily oblečení.
Na závěr pak botky Vagabond, o nichž jsem si myslela, že si je oblíbím, ale nestalo se. Připadají mi nestabilní a vyzouvají se mi. Mám je ve své běžné velikosti, ale musela jsem je ve špičce vystlat vatou, jinak bych je ztrácela z nohou každou chvíli. V obchodě to vypadalo všechno v cajku a při první procházce jsem zjistila, že mi takhle hloupě nesedí. Pochybuju, že by to napravila menší velikost. Jinak mám ale Vagabond boty moc ráda, všechny mi vydržely roky.

Kalhoty MaxMara Weekend (second hand), angorský svetr Dorothy Perkins (second hand), boty Vagabond Gaga, klobouk Attrattivo, šátek z Egypta od Evule, pepito kabátek (second hand), modrá brož s broučkem z obchoďáku na Flóře.



4 komentáře:

  1. Ty se máš!! Já chci taky padnoucí kalhoty z MaxMara za sekáčovou cenu.) A svetřík s tlapkama je taky skvělej. Hned bych si to všechno oblíkla!.)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám na úlovky ze sekáče velké štěstí. Často nacházim i uplně nové věci s cedulkama. Záhada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, na blog jsem narazila náhodou a nestačím se divit jaké krásné ulovky máš ze SH. Poradíš nějaký tip?D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám opravdu spoustu krásných věcí ze second handů a jediný tip, který ti můžu poradit, je mít trpělivost a hledat. Nechodím do žádného speciálního sekáče, všechno je z běžných řadových sh, kterých je v Praze docela dost. A když má člověk trpělivost a cit pro materiál, často bývá odměněn značkovými skvosty nebo kašmírovými svetry ;)

      Vymazat