čtvrtek 30. května 2013

Ikea papírnictví

Ikeu nebudu zatracovat, i když je to komerce, má to každej a je to jako hamburger z Mekáče nebo kafe ze Starbucks. Určená pro široké masy. Já jí mám ale ráda (stejně jako karamelové latte a jahodový McFlurry). Když nevíte dne ani hodiny, potřebujete rychle vybavit byt a zároveň netušíte, kde budete za měsíc nebo za rok, tak Ikea je vkusné řešení.
Tak jasně, ráda bych si bydlení vybavila designovýma kouskama z Vitry nebo Kartellu (a asi tak stejně ráda bych si koupila kabelku Chanel), jenže já jaksi nemám jasno, kde se octnu za pár let a zda-li třeba zrovna za měsíc nebudu muset balit saky paky a s tím nejnutnějším následovat svého drahého choťe do neznámých končin. Konec obhajoby.

A dneska, táhnoucí se s taškou plnou naprosto nutných nezbytností, vstoupila jsem do zcela nového oddělení Ikea papírnictví. Ano, ano, už dřív tam prodávali papírové krabice a balící papíry, ale teď už to má i svoje oddělení a já jen fascinovaně zírala na barevné sešity, potištěné lepící pásky, různě kroucené kancelářské sponky a kdoví co ještě. Chci se tam odstěhovat a rochnit se v tom. Chci to všechno domů. Hned!

Nakonec jsem odešla jen s několika rolema balícího papíru, barevných stuh a potištěných pásek. Budou se hodit pro mé první zákazníky.

A kdybyste taky něco nutně potřebovali, je to na Černém mostě.




Lepící pásky jsou v sadě po 4 kusech, ta s nápisem LOVE je jediná, kterou asi ani moc nepotřebuju :)))



14 komentářů:

  1. tie sú krásne! obzvlášť tie papiere! ach!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned zítra do jednoho z nich zabalím sestře dárek k narozeninám a už se na to těším. Jsou opravdu moc pěkné. :)

      Vymazat
  2. Právě jsi mi ukázala Ráj na zemi. Poplakávám tu, protože se do Ikey nedostanu dřív než na podzim a mám pocit, že do té doby prostě nevydržím čekat! Chci všechno hned teď!
    Vybrala sis úžasné věcičky :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, u Ikea je celkem jisté, že ti to nevyprodají a najdeš to tam i na podzim :). Další výhoda! ;)

      Vymazat
  3. Tak program na sobotu je jasný!!!! Jen přesvědčit děti a manžela...
    Díky, SUPER tip! Právě mi dochází veškerý obalový materiál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, milá Roque. :) Zkus manžela a děti nalákat na masové kuličky ;).

      Vymazat
  4. so many many many lovely treasures!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. To jo, jsou moc milé a užitečné :). Jako stvořené udělat radost někomu dalšímu ;)

      Vymazat
  6. Krásné barvy, vzorky, motivy, nebylo by špatné si udělat takovou zásobu. A v Ikei jsme náhodou koupili nějaké zařízení, které kupodivu i vydrželo, např barový židličky, lampa, zrcadlo, cedník, kartónové šuplíky a já nevím co ještě, takže na Ikeu nedám dopustit. A ráda jsem procházela ty jejich zařízený pokojíčky, ... už jsem tam ale dlouho nebyla, dobrý tip na deštivou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda procházím ty jejich ukázkový pokoje a koukám po inspiraci :).

      Vymazat
  7. jé, mám ráda takovýhle věci z papírnictví! :)

    OdpovědětVymazat