neděle 26. května 2013

Hamburg - tip na snídani - kavárna Caffé Latte

Na našich cestách rádi jíme venku a ještě radši snídáme v kavárničkách a v bistrech. Na tohle je geniální střední Amerika, neb snídaňárny jsou otevřené od brzkých ranních hodin a zejména v Mexiku mají geniální nabídku jídel. Vybere si snad každý.
První ráno v Hamburgu jsme snídali v nic moc bistru za rohem, kde jsme bydleli. Za zády mi cinkaly výherní automaty a různá indiviua se poflakovala kolem nich. Kafe fajn, ale prostředí jaksi...
Druhé ráno, po cestě do přístavu, jsme si už dali větší práci s výběrem místa pro snídani. A vyplatilo se. Po dlouhém hledání jsme našli kavárničku francouzského typu, trochu řízlou německým punkem.

Kavárna Caffé Latte je otevřená po - pá 8.30 - 19.00, v so 9 - 19, v ne 10 - 19 a sídlí v ulici Wohlwillstraße 49 ve čtvrti St. Pauli.

Dala jsem si pořádný hrnec kafe, briošku a croissant s čokoládu a na téhle porci jsem si spolehlivě frčela až do pozdního oběda.

Kavárna je poměrně vytížena jak místními, tak turisty, má dětský koutek a místa je poměrně dost i venku, kde je možné dát si i cigárko. 

Nabídka je od teplého jídla, přes sendviče a sladké pečivo (1.20,- za briošku, 1.50,- za croissant), limonády, čaje, kávy (2.90,- latte, 2.50,- normální velké kafe), atd.

Na večeře jsme chodili do restaurace Variable, která je hned naproti červenému metru U2 Messerhalle, kde vařili opravdu dobře a M. i můj bratr se zde zcela zasekli na jedné blonďaté servírce, podle účtu se jmenovala Laura a musím uznat, že byla fakt fešná, takže M. to prošlo a bratr ať se s tím vypořádá jak chce. Hi, hi (je tam ještě minimálně měsíc, takže...). Ve Variable měli velký výběr piv a od té doby, co mám problémy s vínem a nemůžu si jej díky své alergii elegantně vychutnávat, natáčet proti slunci, převalovat na jazyku, oceňovat buket a vůbec dělat všechnny ty tanečky okolo, piju pivo (jak prozaické). Nejsem znalec, ale mám ráda černý a ve Variable mě plně uspokojovala značka Duckstein za strašidelných 3.10,- (to jsem ale zjistila až doma, při kontrole účtů, he he).

Byla jsem tím pivem tak zaujatá, že nemám z Variable jedinou fotku. Zvláštní. Aspoň tu blonďatou Lauru jsem si mohla vyfotit, sakryš...

Zato mám něco z Caffé Latte. Voilá!











Štěstí, že je naše čtvrť na podobné podniky pustá, byla bych tam pečená vařená a stal by se ze mě kavárenský povaleč. Ale stejně to bráchovi trochu závidim.

5 komentářů:

  1. Dobrý tip, když se někdy octnu v Hamburgu, určitě tam zavítám, podle fotek vypadá moc mile a tak nějak domácky. A dovolím si opravit jednu z tvých posledních vět - Škoda, že tu takové podniky nemáme. I když v Praze se určitě najdou, ale vtip je v tom, že bychom je měli mít někde blízko u domu nebo pracoviště, žejo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, kolem našeho domu nic takového není a to je škoda. Jenže, ačkoliv jsem v Praze, dávají u nás lišky dobrou noc a za odměnu to mam skok do lesa. I když si myslím, že takový podnik by se tu v pohodě uživil. Už mě ta naše jedna pizzerka a dvě čtvrtý cenový nebaví :).

      Vymazat
  2. Jó člověk nemůže mít všechno, ta příroda taky není k zahození, i my dnes byli na procházce v lese kousek od domu. Inspirovalas mě ke vzpomínce na pár pěkných podniků, tak se ke mně přijď podívat. Je fakt, že ne vždy se člověku chce fotit, někdy máš takový hlad nebo žízeň, že se ti ani nechce foťák vytahovat. Ale ty hodně cestuješ, třeba ještě nějaký další tip přidáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se mrknu na tvoje tipy :). A určitě brzy zase něco přidám ;).

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat