úterý 21. května 2013

Hamburg - první dojmy

Kamkoliv se s M. tenhle rok hneme, provází nás nehezké počasí. Nepočítám teda Kostariku, to bylo trochu něco jinýho. Ale Evropa, ta nás letos tak trochu trestá.
V pátek jsme opustili teploučkou prosluněnou Prahu a víkend prožili v poměrně studeném a deštivém Hamburgu. Odradit jsme se ovšem nenechali, pršelo s přestávkama, takže se to dalo vydržet. Jen to slunce na focení prostě nebylo.

První dojmy jsem shrnula do pár obrázků. Nejlepší relax byl v úžasném městském parku Planten un Blomen a rozhodně se k němu v následujícím postu ještě vrátím. Viděla jsem nejhezčí graffiti ever (hady já mám ráda), potkala krásně retro oblečenou paní (první a poslední, jinak se stylem to tam není žádná sláva), dali jsme si skvělý pivo a hamburger (co taky jinýho v Hamburgu, žeano) a zatoužila jsem po puntíkatém kufru (z Berlínského nádraží, omlouvám se za špatnou kvalitu fotky, byl to mžik).

Moc jsme toho nestihli, ale fotky mám z tropického akvária, z kouzelného bistra, ze zoo, z parku a samosebou z přístavu. A určitě se o ně podělím.

Doma jsem pak zjistila, že si buď někdo u nás na terásce udělal mejdan a zapomněl uklidit a nebo tu foukal strašný vichr, neb jsme měli židle roztroušené po celém prostoru.








10 komentářů:

  1. Ahha, takže jen výlet.) Polka dot kufřík je krásný a ta paní!!! Tu sukni chci, tu košili chci a vyfotila bych se v tom před hadím street art.)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, jen výlet za mým mladším bráchou :). A díky, že ses stala mým druhým členem, jsi statečná ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem třetííí (jen tak tak jsem stihla stupínek vítězů) ;-).

      Vymazat
    2. Jste úžasné, holky! Díky :)

      Vymazat
    3. Statečná? Zamilovaná! Do Tvýho blogu:)

      Vymazat
    4. Ach! Tak přesně takový komentář jsem potřebovala, začínala jsem mít pocit, že to už vzdám, ale teď vímm, že to ještě zkusím. Díky! :)

      Vymazat
  3. Jů, fotky jsou úžasné...mám pocit, jakobych tam byla s vámi ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší by byly s trochou sluníčka :), ale děkuju, milá Vivi.

      Vymazat
  4. Cestu a výlet tichounce závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Amelie, já tichounce závidím Vaši trpělivost... A děkuju za návštěvu na mém blogu, je to moc milé.

    OdpovědětVymazat