středa 29. května 2013

Cukrárna Saint-Tropez

Konec května je u nás ve znamená tradic. M. má narozky a dostává tradičně malý dort z naší oblíbené cukrárny Saint-Tropez, tradičně jdeme na večeři do SaSaZu a tradičně se setkáme s rodinou v některé z dobrých pražských restaurací. Tento rok to bude masový Čestr.

Některé tradice jsou mi proti srsti, jiné mám ráda. A tyhle přímo miluju, stejně jako tu francouzskou cukrárnu ve Vodičkově ulici. Roky jsme jí věrní a já doufám, že to tak zůstane.

Dort mi zmoknul, taky jsem s ním uklouzla a spadla na zadek, ale přežil to. Statečně jsem ho držela ve vzduchu, zatímco kolemjdoucí zvědavě koukali, co z toho bude. Nic, jen se dort v krabici posunul stranou a přilepil se na bok. Naštěstí byl dokola obalený folií, takže se nezničil.

Doma se po kuchyni linula vůně jahod hned, jak jsme dort vyprostili z krabice. A já se těším na zítřejší snídani, to si před plaváním nemůžu nechat ujít!

Mimochodem, pokud jste propadli makaronkové mánii, v Saint-Tropez je mají vynikající. Doporučuju levandulové a kávové.














8 komentářů:

  1. Jeeeeeeeeee,
    my tam byli v neděli!
    Máme domatakovou tradici,
    když na nás jde deprese,
    jdeme do St.T. ... :o)
    Nevím, co na nás působí líp: jejich sláďory, úžasná výmalba zdí nebo laskavý přístup personálu,
    co má rád (i cizí) děti ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bodejť, mě strašně chutnaj i ty jejich quiche. Prostě všechno :D

      Vymazat
  2. Kolem téhle cukrárny chodím tak obden a vždy jen toužebně nakukuju, nikdy jsem ještě nevkročila dovnitř. Vidím, že o dost přicházím ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej a vstup, podle mého názoru je to nejlepší cukrárna v Praze. Můžeš mi věřit, jsem dcera cukrářky ;).

      Vymazat
  3. taky mam rada tu cukrarnu! best

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se pripojis:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, rozhodně není rozumné tuhle cukrárnu přehlížet ;)

      Vymazat