pondělí 8. dubna 2013

Vyzkoušeno na vlastní kůži - Vichy Essentielles čistící pěna, Kérastase Cristalliste, Venus peeling na obličej, Anatomicals bahenní maska, Estée Lauder Idealist

Všem s hysterickou (a s historickou taky, holky nad třicet pochopí) pletí zdar! Podnikla jsem pár potencionálně sebevražedných nákupů, ale dopadlo to dobře a protože neležím s akutní vyrážkou nikde v nemocnici, můžu pár věcí vřele doporučit.

První z nich je peeling ze Sephory, jeden pytlíček za 29 Kč. Vydržel mi asi na pět použití, nádherně voní, má jemnou gelovou konzistenci a krásnou mořskou barvu. Jemně čistí a po umytí a usušení jsem neměla pleť ani stáhlou, ani vysušenou.
Obsahuje parabeny.




Pleťová bahenní maska Farewell the Scarlet Pimplehell od Anatomicals byla v březnovém Senza Boxu a slibuje hloubkové vyčištění pleti. Netrpím na ucpané póry, ale těch pár černých teček, co jsem měla na nose, to celkem vyčistilo. Trochu ale vysušuje a ještě navíc pro mě nepříjemně výrazně voní. Konzistencí je řidší než jiné bahenní masky, který jsem kdy použila a po nanesení mě lehce pálila v místě, kde jsem zrovna měla lehký ekzem. Nijak zvlášť to místo pak ale podrážděný nebylo, takže dobrý.
Obsahuje parabeny.



 Čistící pěna na obličej od Vichy z řady Essentielles pro mě byla příjemným překvapením. Kupovala jsem ji v běžné drogerce za nějakou uplně směšnou cenu, něco kolem 150 Kč a protože má Vichy normálně jiné ceny, tak jsem od toho nic moc nečekala. Ale spletla jsem se, pěna je moc příjemná, jemně voní, nevysušuje, čistí a ještě mi vydržela neskutečně dlouho, protože hodně pění a stačí ji malinko.
Bez parabenů.



Šampony Kérastase jsou moji oblíbenci, růžová řada Cristalliste je navíc vytvořena speciálně pro dlouhé vlasy a suché konečky. Sice netuším, v čem tkví rozdíl oproti ostatním šamponům Kérastase a něco mi říká, že to ví asi jen jejich marketingové oddělení, ale i tak je příjemný a troufám si říct, že kvalitní. Na Kérastase jsem najela po neblahé zkušenosti se šampony Goldwell, po nichž mi vlasy nejen těžkly a mastily se, ale nakonec jsem měla i dost nepříjemnou dermatitidu ve vlasech, takže nikdy víc. Než mi došlo, že problém je v šamponu, vypotřebovala jsem jich celou řadu.
Kondicionér pomáhal pěkně vlasy rozčesat a řekla bych, že i odlehčoval, vlasy se krásně leskly a vlnily. Jediné, co bych téhle řadě vytkla je vůně. Sladká a laciná. Víc mi voní klasická zelená nebo bílá řada.
Teď se chystám na vyzkoušení, podle mojí kadeřnice ještě kvalitnějšího, šamponu od Alterny. Jsem zvědavá.
Řada Kérastase Cristalliste je bez parabenů a bez silikonů.




Poslední věcí je Idealist Even Skintone Illuminator od Esteé Lauder. Tohle sérum jsem si chtěla koupit, ale protože stojí poměrně hodně, tak jsem si nejdřív opatřila 7ml vzorek na Aukru. A řekla bych, že to za ty peníze asi nestojí, stejně tak poslouží jakýkoliv dobrý rozjasňovač za nižší cenu. Řekla bych. No, ale musím přiznat, že vůně toho séra je až návyková, vůbec všechny vůně pečující kosmetiky od Esteé Lauder se mi zdají víc než povedené. Sérum je krémově bílé s perletí, tekuté konzistence, s aplikátorem na víčku. Nanášela jsem ho jako poslední krok přes tvářenku, pak to bylo nejvíc patrné. Pleť rozzáří, ale nijak uměle, spíš jemně, zdravě. Pocitově vyhladí, není ani mastné.
Netuším, jestli obsahuje parabeny, vzoreček tuhle informaci nemá.


Žádné komentáře:

Okomentovat