čtvrtek 4. dubna 2013

Le Volume de CHANEL Mascara a puntíkaté džíny H&M

Byla jsem ve správný čas na správným místě, koupila si v Belgii dubnovou belgickou Elle a zcela neplánovaně domu odletěla s mini balením nové řasenky CHANEL v černém odstínu, kterou Elle obsahovala jako dárek.

Už nějakou dobu jsem věrná řasence 2000 Calories od MF, vyzkoušela jsem už extra drolivou od Lancôme (mohla být příliš dlouho v regálu nebo příliš často otevíraná, uznávám), taky skvělý řasenky Clinique a ještě skvělejší Esteé Lauder, vlastním i hnědou Dior, ale Chanelku jsem ještě neměla. Měla jsem radost.

Nejsem majitelkou dlouhých a hustých řas jako košťata, moje zatracený řasy jsou světlý, řídký a jemný a to jemný tak, že na nich nedrží ani barva na řasy. Několik kosmetiček už se o to marně pokoušelo. Chodím plavat (s plaveckýma brejlema) a do páry, takže přirozeně nepovažuju za vhodný nechávat si zahustit řasy někde v salónu. Takže jsem vžycky dost zvědavá, co vykouzlý nová řasenka na těch pár chlupech co na očích mám.

A v tomhle ohledu jsem teda byla překvapená dost. Volume bylo a to tak, že jsem ho musela ještě krotit, plus to řasy natočilo, plus protáhlo. Možná až moc. Na můj vkus. Řasenka má tendenci trochu slepovat, ale celkem vkusně, musí se opatrně. Výsledek je mrkací panenka. Upozorňuji, jedná se o jeden jediný nános. Voilá!









A teď ty džíny... Považuju za svou blogerskou povinnost varovat ostatní nákupuchtivé blogerky, neb puntíky jsou teď všude, že...? Miluju puntíky, mám puntíkatý blog a taky kabelku, kabát, puntíkatý boty a tyhle džíny mi do sbírky fakt chyběly. Inu, zakoupila jsem je sobě v Belgii, radostně v hotelu natáhla, chvíli se nakrucovala před zrcadlem (hoďte kamenem, kdo to nedělá...), pak jsem si sedla k počítači, chvíli něco datlovala, hledala na mapě, etc. a pak když jsem se zvedla, s hrůzou jsem zjistila, že mám šíleně vytahaný kolena. Na těch nových džínách. Jsou nádherný, skvělý, tříčtvrteční, ale ty kolena! Zachrání to jedině vyprání, pak se to smrskne, nesmim v tom sedět v tramvaji, nesednu si ani v metru, dokonce budu postávat na hodinách v jazykovce. Asi nebo co. Reklamovat je nemůžu, jsou to džíny z ciziny. Ještě, že nebyly drahý. Takže tak. Nevím, jestli je prodávaj tady, předpokládám, že sortiment se moc neliší, tak jestli je fakt musíte mít, kupte si aspoň o číslo menší, třeba to pomůže. Já mám teď puntíkatý "tepláky".


4 komentáře:

  1. Jů, řasenky vytvářející řasy "mrkací panenka", to já můžu ;-). Díky za tip.
    A s těma džínama je to asi nějaký mor, mám dvoje se stejným teplákovým efektem - jsem souzena celý život jen stát :-D.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. No je to nemilé, ty vytahaný džíny, na druhou stranu, co čekat za 600 Kč ;), já se nepoučím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se ty řasy takhle moc líbí. Zvlášť pokud jde o jednu vrstvu. Skutečně dokonalá mrkací panenka:-)

    OdpovědětVymazat