sobota 20. dubna 2013

Le Market

Dneska dopo jsme byli omrknout trh drobných designových výrobků a oděvů Le Market (nechápu, co všichni mají s tím francouzským určitým členem, cpe se to uplně všude) v hotelu Fusion. Mám pocit, že převládalo oblečení a šperky, bylo tam něco málo z bytového designu, designové papírnictví a fotografie. Uprostřed všeho vládl kruhový bar s úžasným stropem.
Bylo tam poměrně málo prodejců, ale víc by se jich tam stejně nevešlo, prostor se mi zdál docela malý a tmavý.







Hned z kraje mě dostalo tričko se Zebrou od KlaraBara a protože se mi dnes dopoledne narodil synovec Matýsek, hned jsem mu koupila jedno dětské body s chlapečkem, ať si na designový věcičky zvyká už od mala, no ne? Tříbit vkus už od útlého věku je dobrá věc. Hi hi.
 





Jsem velká fanynka plastových náramků, takže mě nabídka od Ooops nemohla nechat v žádným případě chladnou. M. mi vybral růžový geometrický vzor a ještě mi to krásně zabalily (slečny z Ooops) do šifonu s kamínky.

Hodně se mi líbil keramický květák na krk, ale za 600,- mi to přišlo jako dost drahá legrace.
U oblečení jsem obdivovala klasický evergreen - šifonové sukně a roztomilé šaty v retro stylu.










 Oběd jsme si chtěli dát na running sushi v Palladiu, ale byla tam taková fronta na místo k sezení u pásu se sushi, že jsme to vzdali a zamířili do Lokálu. Přiznávám, se sushi nemá nabídka Lokálu vůbec nic společného, ale vaří tam dobře českou klasiku, kterou doma nedělám. V Dlouhé mě vyděsila obrovská kost ve vzduchu, tak jsem to musela nutně spláchnout jednou malou říznou Plzničkou... A svíčková byla taky vynikající.





Hezký zbytek víkendu!

2 komentáře:

  1. Those tops are awesome!! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you, Katie. One top is mine and the other one is for my nephew :).

    OdpovědětVymazat