sobota 13. dubna 2013

Illustration Friday - Wild



Aktuální téma na IF je "Wild".
Abych se vyhla všem možným šelmám a roztomilým šelmičkám, musela jsem chvíli přemýšlet, co nakreslit. Nejdřív jsem načrtla hrad obrostlý trním, špatně, pak divokou ženu, která ovšem začala připomínat Číňana, špatně, nakonec mě napadla orchidej. Dokážete si představit, co mi Google našel pod heslem "Wild orchid", takže jsem pak raději našla normální "Orchid" a nakresilila ji perokresbou.
Navzdory tomu, že jsem levák, tak je perokresba technika, kterou mám asi nejlíp zvládnutou, ale používám ji nejmíň. Víc mě přitahujou techniky, které nemám zvládnuté skoro vůbec, například akvarel. Jsem věčný bojovník.
Hezký víkend!

2 komentáře:

  1. this illustration is so beautiful *_* wooow !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat