středa 10. dubna 2013

Detox - den šestý až desátý

Je konec, tádydádydá... Zelenina, ovoce, zelenina, ovoce, tofu, kefír, kefír, ovoce, zelenina, celých šest dní po čtyřech dnech o vodě a bylinkovém čaji... Porce vitamínů na jaro je doplněna, tři kila dole, skoro žádný ekzem. Teď už to můžu buď jen podpořit nebo pokazit, záleží na tom, co si vyberu k jídlu.
Nejvíc mi chyběla rýže a celozrnný chleba. Na sladkosti mám chuť neustále, ale ne mučivou, nějakou dobu to ještě vydržim bez nich, ale koupila jsem si roztomilý zapékací mističky a pochybuju, že zůstanu u zapečeného sýra s bramborou. Na to se znám až moc dobře.
Lednice naplněná, med nakoupený. Jsem připravená.





4 komentáře:

  1. Mňam! :) taky bych měla začít jaro zdravým režimem :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po těch deseti dnech jsem si dneska moc užívala i obyčejnou rýži :D

      Vymazat
  2. yay it looks so yummiii !!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat