pondělí 1. dubna 2013

Detox - den druhý

Spala jsem dobře a ráno mě překvapivě nevzbudil hlad. Stále popíjím Ajurvédský čistící čaj a vodu. Náladu mám v pohodě, ale cítím únavu a nesoustředěnost. Navíc mám divnej výraz v obličeji, trochu strašidelnej.

Dopoledne jsem vyřídila emaily a snažila se učit, ale moc to nešlo. Rozhodla jsem se pro fyzickou práci, tak jsem šla vytírat. Pokračovalo to utíráním prachu a vyčištěním kuchyňský linky. Myslela jsem si, že něco takovýho přijde... Pak jsem si musela dát pauzu, přišla na mě malátnost, tak jsem si sedla a chvíli meditovala, asi 5 minut. Jen jsem si sedla, zavřela oči, z hluboka dýchala a poslouchala svůj dech. Pomohlo to. Následovala hodinová procházka, která mi přišla dost vhod, protože jsem začla mít návaly a bylo mi doma horko. To se normálně nestává, jsem zimomřivá až hrůza. Venku mě to báječně zchladilo a ještě jsem si došla do krámu pro zeleninu na vývar. Koupila jsem ve Večerce všechnu dostupnou zeleninu, parádně večerkově zvadlou, ale na vývar to stačilo.
Nacpala jsem to doma do hrnce a vyvařila si luxusní horkou vodičku, samozřejmě bez soli. Uvařenou zeleninu z vývaru si zamrazím na dny po půstu, kdy musím být opatrná, co zdlábnu. Nebude mít už sice žádný vitamíny, ale bude to ideální měkká strava nenáročná na trávení.

Ajurvédský čaj jsem už dopila a hrozně se těším na klasický bylinkový, který si zítra nakoupím.
Též jsem hledala na internetu všechny možný dostupný informace o půstu a našla jednu hodně zajímavou knížku od MUDr. Vilmy Partykové Hladovění pro zdraví, kde paní doktorka rozebírá hladovění a jeho účinky na organismus z lékařskýho hlediska, co se děje v jednotlivých orgánech, čeho se vyvarovat a podobně. Nejsem doktorka ani biochemička, ne všemu tam rozumim, ale i tak je to významný zdroj informací, který mě posiluje, když čtu, že dělám zdraví prospěšnou věc.
Též jsem na netu našla stránky, který se věnujou dlouhodobým půstům, 20, 30, 40 denním, ale to mě neláká, vzhledem k tomu, jak ráda vařím, peču a jím. Nicméně, taky velmi zajímavý počtení.

Teď večer už se cítím vyloženě dobře a vlastně se těším na další dny očisty. Už si jen zacvičím na balónu, dám si vanu a asi brzy odpadnu.

P.S. jako totální masochista jsem se dívala na Karlíka a továrnu na čokoládu. Ajajajaj!

S tímhle je taky konec.



Žádné komentáře:

Okomentovat