středa 3. dubna 2013

Detox - den čtvrtý - co způsobilo avokádo

Ráno jsem vyrazila na francouzštinu a u metra to otočila a pokorně jsem se vrátila domu. Bylo mi děsně blbě a neměla jsem žádnou sílu, natož pak kapacitu přemýšlet. Nevím, čím to bylo, možná proto, že jsem v noci blbě spala a ráno vstávala na poslední chvíli, tudíž se nedokázala zmobilizovat a ani vypít dostatečný množství tekutin. Doma jsem si dala čaj a chvíli si četla. Pak se mi udělalo mnohem líp.

Včerejší nákup bylinkových čajů byl vydatný, plus mi šikovná paní prodavačka z bylinkového krámku dokázala nacpat jakýsi pročišťovací Enterosgel s tím, že to můžu požívat i v době hladovky, o čemž nejsem přesvědčena ani trochu, protože jestliže se dostane do žaludku cokoliv hutnějšího než je voda, podle mýho skromnýho názoru se aktivujou trávicí enzymy, bude mi akorát kručet v břiše a budu trpět. Do teď jsem kručení nijak zvlášť nepociťovala, až na občasný, když mi myšlenky sklouzly ke kulinářským nápadům. Gel teda použiju po hladovce.

Po poledni se mi udělalo dobře, za což jsem vděčná, protože ráno jsem byla skoro přesvědčená, že nebudu pokračovat, protože prostě nemůžu.

V půl třetí jsem zjistila, že avokádo, který jsem koupila před týdnem, perfektně dozrálo... A už to bylo. Konec hladovky. Kvůli avokádu!

3,5 dne hladu pro očistu se taky počítá a když zůstanu do inkriminovaného desátého dne jen o zelenině a ovoci, bude to taky fajn. Plus čistící čaje.
Tak třeba příště. Teď jdu nakupovat ten ovozel.



Žádné komentáře:

Okomentovat