pondělí 15. dubna 2013

Den "poprvé"

Dnes jsem měla tzv. Den poprvé. Letos poprvé jsem šla v botách na boso, poprvé jsem si vzala "cibulákové" kalhoty z H&M a odpoledne jsem poprvé nechala otevřené dveře na terasu.
Je krásný den a zdá se, že už i listy brzy porostou. Den za dnem se zvětšujou pupence na větvích a skoro to vypadá, že se dmou štěstím.
Pravda, ráno jsem potkala pár lidí zakuklených v kulichu, péřovce a kozačkách s kožíškem, ale snad i oni brzy procitnou.

Moje jarno/letní výzbroj v praxi: námořnicky modré střevíce Rue Princesse, cibulákové capri kalhoty H&M, námořnicky modrý svetřík Jackpot, pletený náramek Bijou Brigitte, pastelově růžový kabátek New Look (second-hand).


6 komentářů:

  1. Díky, to je opravdu podařený úlovek :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak teda viac takýchto príjemných dní ti želám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Great post dear <333 I really really really like your blog! :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpovědětVymazat