čtvrtek 18. dubna 2013

Černobílý svět

Tak už je mám taky...

Když jsem je poprvé viděla na blogu Adély, říkala jsem si, že to je fakt stylový kousek. Když jsem zjistila, že jsou ze Zary, měla jsem radost a pídila se, zda je koupím i u nás. Nejbližší Zaru mám na Příkopech a ta se nějakou dobu renovovala a tak jsem si počkala a když jsem zjistila, že se otevírá, hned jsem vyrazila na lov.
Nová Zara je šik a jediné, co bych jí vytkla, je bílé bodové světlo v kabinkách, protože i ze štíhlého těla udělá neforemnou hroudu a zvýrazní kdejaký nedostatek.
Taky mě potěšila prodavačka, která nejen, že věděla, kde mám sukňo-šortky hledat, ale myslela si, že mám velikost S(!). Ne, fakt nemám, ale to nevadí, bylo to milé.
Takže je mám a je mi fuk, že už jsem je viděla na dalších dvou blozích. Je to jen důkaz, že je to pěkný kousek do šatníku a každý nechť si ho nosí podle svého vkusu.




A protože k tomu bylo počasí přímo stvořené, hned ve středu jsem je vytáhla a vyhrála si s černobílou variantou: šortky Zara, tričko s dlouhým rukávem H&M, hedvábný šátek z Fashion Days, sovička Bijou Brigitte, hodinky Omega Constellation, taška Furla, kabátek second hand (no name), polobotky Belmondo, parfémovaná voda Bvgari Jasmin Noir, puntíkaté punčochy Next.



7 komentářů:

  1. Jo, jo, opravdu jsou moc pěkné i oblečené :)

    OdpovědětVymazat
  2. so much lovely clothes <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Welcome again, Katie :)! Thank you very much, have a nice weekend!

      Vymazat
  3. Milá Myyno, povím ti - to je stylovka s velkým S! Černobílé kombinace jsou sexy a ty jsi vybrala perfektní kousky. Potkat tě na ulici, tak si řeknu o podpis. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, hi, to já bych ti ten podpis klidně i dala :D. Díky Vivi <3

      Vymazat
  4. I also have those zara shorts :)

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.
    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat