úterý 9. dubna 2013

Ahoj Jaro, máš zpoždění...

Když jsem první jarní den vstoupila drkotajíc zuby do C&A v Belgickém Leuvenu, nečekala jsem nic, jenom trochu zahřátí, než zas půjdu dál. Nakonec z toho byl docela zásek a milé překvapení. Mám pocit, ale možná se šeredně pletu, že sortiment v pražských pobočkách C&A je řekněme trochu á la babička a tetička a proto tam moc nechodím. Vlastně jen jednou, dvakrát za rok, když potřebuje M. koupit kalhoty, tam je celkem dobrý výběr pro pány s nadstandardní výškou.
Inu, tak ten Leuven, tam se mi líbilo víc věcí, než mi bylo milé. Nakonec to vyhrálo neonově zelené tílko a tahle super jarní taška a to pěkně prosím asi za 500 Kč. Nečekám zázraky, je to obyčejný polyuretan, ale ten potisk je víc než milý a dalo mi pěknou práci vybrat si, protože měli víc verzí a já se snažila vybavit barvy svého šatníku, abych tu tašku unosila k co nejvíce věcem (vida, jak jsem ekonomická).
Podle mě je prostě rozkošná.

Schválně se zajdu podívat do některé pobočky v Praze, jestli je tam taky mají.



Žádné komentáře:

Okomentovat