sobota 9. března 2013

Nezbytnosti pro krásu

Chtěla bych napsat pár řádků na téma veskrze světské, povrchní a naprosto neumělecké, kterým je denní kosmetika.

Jako řádná blogerka, ať už to znamená cokoliv, mi nemohlo uniknout, že u nás minulý rok spatřila světlo světa první verze českého měsíčního "beauty balíčku" se vzorky pečujících přípravků a nedlouho potom se ji narodila další konkurentka a tak tu máme Senza box a Lady box (to mi trochu zavání názvem pro vložky, no nevím...) a hned na to se vyrojily na všech možných blozích recenze na tyto balíčky, někdy naprosto nesmyslně hned v den, kdy blogerka balíček obdržela a tudíž, podle mého skromného názoru, nemohla ani náhodou tušit, co dobrého, případně zlého jí vzorky přinesou. Ale to je vedlejší.

Dobrá tedy, jsem zvědavá ženská a Senza box (vybrala jsem si tento kvůli výše zmíněnému velmi subjektivnímu pocitu) si objednala. Když jsem balíček o pár týdnů později dostala, vykouklo na mě pár zajímavostí. Tak například krém na ruce Crabtree & Evelyn, o jehož koupi jsem uvažovala už před rokem v Bangkoku na letišti, poněvadž jejich výrobky mají roztomilý starosvětský design a navíc jsem někde četla, že tuhle kosmetiku používají na britském královském dvoře a tam si snad na aušus nepotrpěj. Nebo, že by... Ne, nepotrpěj. Po vyzkoušení musím dát královně za pravdu, že je to prima věc, tyhlety krémíky na ruce. Ten můj, který je avokádový, se rychle vpíjí, zanechá příjemný nemastný film na rukou a vydrží dlouho vonět. V Bangkoku mě odradila cena, ale teď, když to mám vyzkoušený, ráda si ho v Praze koupím.
K dalším věcem ze Senza boxu jsem spíš neutrální, tak například u pleťového krému pro citlivou pleť Ryor Ryamar s amarantovým olejem a hedvábím, české značky, která se pyšní tím, že je přírodní, jsem nepochopila naprosto brutální parfemaci á la pánská kolínská. Je mi to nepříjemný. Na druhou stranu je fér dodat, že jsem se po něm neosypala, takže vlastně pohoda. V Senza boxu byl také změkčovat na kůžičku kolem nehtů Lemony flutter od Lush, přírodní kosmetiky, která většinou božsky voní a jejich ručně vyráběná mýdla jsou moje oblíbená. Změkčovač skutečně kůži změkčí, kdo by to byl řekl. Akorát mi ta citrusová parfemace překvapivě nevoní. Další výrobky neuchvátily ani neurazily, dala jsem je do kabely s plavkama a mám je v mini balení do bazénu a tudíž ušetřím místo. Je mezi nimi sprchový gel Dove s Shea máslem a vanilkou (příjemně voní) a kakaové tělové máslo Nip+Fab pro suchou kůži, které voní jako Termix, takže se musím dost držet, abych ho neochutnala, protože Termix já můžu. Připadá mi ale, že mám po něm kůži napjatou, takže bohužel, pro moji problematickou a ekzematickou pleť je dlouhodobě číslo jedna červené regenerační tělové mléko Garnier Body a vždycky, když něco nového zkusím, pokorně se ráda vrátím zase zpět k té červené tubě. Je prostě nejlepší. Alespoň pro mě. A málem bych zapomněla, ještě tam bylo minibalení řasenky Smoky Lash od Make Up Forever, odstín extra černý. Nenadchla mě, slepuje řasy a na to si nepotrpím.
Tak to byl Senza box, žluto-růžová roztomilá krabička s překvapením na každý měsíc, neboť je tajné, co se v něm skrývá a tak se lze těšit až do poslední chvíle a pak už záleží na vás, jestli s obsahem vztekle mrštíte o zeď nebo se budete radovat.

Dalším kosmetickým pomocníkem pro hysterickou pleť, který můžu vřele doporučit, je odličovací a čisticí pěna na obličej Soft Clean Moisture Rich Foaming Cleanser od Esteé Lauder. Růžová, pro citlivou pleť. Jako přestřicátnice bez hmotných břemen a bez dětí si můžu dovolit lecjakou vylomeninu, aniž by náš rodinný rozpočet bolestivě krvácel. V tomhle případě je to vylomenina velmi příjemná a kdo si potrpí na dražší kosmetiku, určitě v tomhle případě neprohloupí. Moje pleť po smytí pěny není napnutá a nezčervená, je hebká a docela vláčná. Řasenku (nevoděodolnou) i tónovací krém zvládá umýt skvěle. Pořizovací cena v parfumerii Douglas je lidových 790 Kč, Alza ho má za 507 Kč.

A jestli si objednám Sena box na měsíc březen? Ano, objednám, připadá mi docela zábavný dostat poštou několik vzorků a testnout si je, aniž bych si musela kupovat celý balení nebo žádat v obchodě vzorek na vyzkoušení.



Žádné komentáře:

Okomentovat