úterý 26. března 2013

Když vás navštíví kráska, chovejte se k ní slušně

Včera mě navštívila a už u mně zůstala. A tak jsem jí nabídla hezké místo, nafotila s ní pár fotek a nakonec ovázala malým šátkem Hermés.
Dost bylo poetiky, řeč je o kabelce Furla, kterou jsem koupila za dost příjemnou cenu na Fashiondays.cz, serveru, kteří jedni nenávidí, druzí milují. Já jsem pochopitelně z tý druhý skupiny a přetrpělivý M. ví moc dobře o čem mluvím...
O Fashiondays jsem četla mnoho legend, například, že prodávají padělané zboží a že jsou to podvodníci. Na svém účtu FD v historii objednávek končím už šestý list, takže můžu objektivně říct, že jsem se s ničím takovým u nich nesetkala. Většinou objednávám boty, nejsem zrovna extra spokojená s nabídkou v Praze a FD děla prodejní kampaně na značky, který se u nás vůbec neprodávají. Tak proč toho nevyužít? Když se do velikosti netrefím, pošlu balík zpátky a do třiceti dnů mi vždycky dojdou peníze zpět na účet.
Je pravda, že se čeká dlouho, předlouho. Většinou měsíc. Nikdy ale neplatím předem, raději si zaplatím poštovný, než riskovat, že budu mít smůlu a někdo si moje peníze nechá, aniž mi něco poslal. Důvěřuj, ale prověřuj. Hodně často tam mívají kampaně na vyloženě kolotočářský věci, který bych si nikdy nekoupila, ale lze tam najít i perly a na ty já vždycky s radostí čekám. Pokud se vám něco líbí, kupte to hned, neb za minutu už to může být fuč. Může se stát, že se unáhlíte, též jsem radostí několikrát výskla:"Jupí, tohle je super, objednávám teď hned, protože to fakt musím mít!",  ale pak jsem si uvědomila, že to nebyl uplně nejlepší nápad, že je to hnusný a co s tim...? V tomhle případě se neostýchám a hned píšu do FD, ať mi tu objednávku zrušej. Taky bez problémů, hádám, že jsou zvyklí. Jen je dobrý to udělat co nejdřív.

Furla kabelka přišla už za čtrnáct dnů od objednání (!) v pevné krabici, dust bagu a s kartičkou autenticity. Je kožená a uvnitř má vyjímatelné pouzdro z průhledného plastu.







Žádné komentáře:

Okomentovat