čtvrtek 28. března 2013

Senza Box - použito - NIP+FAB No Needle Fix Serum, Dermacol Ultimate Lifting Shield&Make-Up


Liftingové sérum NIP+FAB jsem dostala v únorovém balíčku Senza Boxu a slibuje vyplnění jemných vrásek, napnutí pokožky a její zjemnění. Těžko můžu posoudit po jednom použití, možná se bude jednat o efekt, který přichází po několikatýdenním pravidelném používání, i když propagace na vzorečku zmiňuje efekt okamžitý. Tak toho jsem si nevšimla, ale na druhou stranu je fakt, že těch vrásek zatím zas tak moc nemám a unavenou pleť taky ne. Každopádně, co jsem vykoukala je, že se sérum superrychle vpilo a pleť zůstala vláčná a matná. Bod plus.
Konzistence je gelová, jen velmi jemně parfémovaná a příjemně chladí.
Vzhledem k tomu, že se má nanášet před použitím hydratačního krému, nemá žádnou ochranu proti slunci.

Dermacol Ultimate Lifting Shield & Make-Up s účinkem jako botox (doslova). To je dost odvážný tvrzení, ne? No jak chtěj... Vrásky na čele po jeho nanesení mám pořád. Kdo by to byl čekal? Tenhle make-up má SPF 30, což je velká výhoda a za to mu ráda dám bod plus. Bod mínus je, že pro mě je ultra suchý a příliš rychle se vpíjí. Musela jsem si pleť doslovat masírovat, abych se zbavila rychle vpitých šmouh a to mě moc nepotěšilo. Je pravda, že mám pleť sušší, ale díky norkovému oleji, který denně používám, to není zas až taková tragédie, aby se mi dělo tohle. Ve světle koupelny jsem ze sebe měla pocit masky, na denním světle to nevypadalo až tak hrozně. V Senza boxu na březen mi dorazil odstín 2 a víc by se mi hodila 1, jsem bledule severočeskýho kalibru (čti zeleno-bílá). Barevné sjednocení se taky nedostavilo, ale slibovaný matný efekt ano. Bod plus. Co se týká krytí, řekla bych, že nic moc, zrovna mám na bradě nějakou olezlinu ze zimy a make-up ji moc nezakryl, spíš ohraničil a zalezl kolem do nerovností. Bod mínus. Korektor to jistí.
Takže podtrženo, sečteno, pro někoho, kdo má mastnější pleť to bude určitě vhodný make-up, plus pro odstín 2 doporučuju mít pleť ne uplně bílou. S problematickou pletí bych do tohoto make-up asi nešla. 

Odstín 2



P.S.: Na všech letáčcích Dermacolu je Tat'ána Kuchařová, fakt by mě zajímalo, jestli Dermacol v rámci propagace i používá. Podle mě ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat