neděle 17. února 2013

Strom - druhé podání

Den po neúspěšném tisku mojí aktuálně poslední suché jehly, jsem se do toho dala znovu a tentokrát konstelace zřejmě odpovídala podmínkám pro tisk a práce mi šla od ruky. Krom toho, že Vesmír fandil tisku grafiky, přitáhla jsem ještě tlak na lisu a použila dokonale hladké papíry pro akvarel. A tyhle drobné úpravy pomohly.

Momentálně mám 4 verze stromu, hnědou, zelenou a pak kombinaci obojího. Nejedná se ale o soutisk více barev (na tuhle techniku zatím jaksi nemám "koule"), jde jen o to, že jsem kromě hnědé na malou plochu naťupala i trochu zelené a při vytírání se zelená rozetřela a utvořila svůj vlastní ostrůvek na okrajích jemně přestupující do dominantní hnědé.
Výsledek se mi líbí, můj favorit je strom číslo dva.
A jaká verze se nejvíc líbí vám?






Krom toho pořád nemůžu svoje představy a výsledky vyladit se scanerem. Ačkoliv všechno ještě prochází Photoshopem, barvy jsou pořád trochu posunuté a obrázek je lehce rozpytý, což v reálu není. Tak fakt nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat