sobota 9. února 2013

DIY - čepice s přílohou

Nejen všechny možný i naprosto nemožný blogy se hemží kamínky a kováním, ale i Amsterdam se třpytil a výkladní skříně obchodů vypadaly, jako by se všechny módní řetězce připravovaly na boj a tak vyslaly do prodeje obuv a oblečení pořádně okovaný. Koupila jsem sobě na Asosu docela nudnou čepici a ještě nudnější čelenku, aby mi nebyla zima a protože mě kov a sklo baví, dotvořila jsem si vlastnoručně tyhle nezbytné zimní doplňky i já. A zařadila se tak do davu. (Občas to i skousnu.)
Je tomu už hodně let, kdy jsem si dělala vlastní špěrky, pak jsem v Londýně na bleším trhu potkala Tučňáka a je z toho láska na celý život a protože nosím na krku jenom jeho, šperky šly stranou. Truhlu s komponenty jsem ale nevyprázdnila a nerozprodala na Aukru, jak mám ve zvyku (nesnáším zbytečnosti, což se netýká mých narvaných skříní) a tak jsem teď měla všechno pěkně při ruce.
Taky už jsem si na eBayi objednala kování a jarní šatník obohatím o nějaký to brnění.
Mimochodem, Evropu zřejmě nezaplaví jen brnění, ale i lebky a krajka. Už zase. Ale to nevadí, mě se to líbí. Nejlepší je svetr s krajkovou lebkou, jako mají v Promodu. Bohužel, ne ve slevě. Nová jarní kolekce. Jaro bude, zdá se, velmi romantické a něžné...







Žádné komentáře:

Okomentovat