úterý 1. ledna 2013

Silvestr v Brasilitu

Tak mame poctivy zimni den, s melounem, houpaci siti, vychlazenym pitim a bazenem, vzpominame na minuly Silvestr (ostrov bez elektriky a silnic, kdesi v Thajsku), uzivame ten dnesni, kostaricky a tesime se na pristi, zase treba nekde jinde. Vitr neustal, rozhodli jsme se zustat venku u hotelu, dojime meloun, budeme si cist a na vecer mame v lednici bily chilsky vino. Nedelame si iluze, ze bude buhvijaky, ale co uz, o nic nejde.
Ptacek, co zni jako alarm, umi udelat i zubarskou vrtacku. No to me poser. Nebo radsi ne.
Vcera vecer jsme nemohli usnout, protoze se ve vedlejsim pokoji slezla particka kostarickych pubertacek, hrozne se furt hihnali (byl tam jeden kluk) a telefonovali a delali rambajs, koukam, ze je to vsude stejny a nas, starecky, nechteli nechat v deset vecer spat. Straslivacky jsem je nenavidela a rano jsem vstala v sest a hrozne vrzala zidlema, pak i stolem, nenucene jsem se smala a konverzovala se spicim M. Samosebou to s nima ani nehlo, nikdo se nevzbudil, nikdo nevysel otravene pred pokoj. Ach jo.

Petardy zacly uz v pet. Jinak se nic zvlastniho nedelo. A to vino zas tak spatny nakonec nebylo.

Moje dnesni stanoviste

Ptacci, co umej alarm a vrtacku

5 komentářů:

  1. PF 2013, URCITE BUDE DOBRY,APON TAK JAK SI HO UDELAME, NARODI SE MIMINKO DO RODINY A MOZNA DVE, A TATA BUDE MIT SVŮJ ROK HADA A JA BUVOL TO TAKY NEMAM SPATNY.
    TAK VSE NEJLEPSI, HODNE ZDRAVI A STESTI A TROCHU PENEZ A HODNE LASKY
    BADBAD

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím Přivez mi ptáky co uměj alarm a vrtačku,potřebuji domů oboje :-)Monika DÍK :-)

    OdpovědětVymazat