pondělí 21. ledna 2013

Potíže s Lufthansou

Zatím, co ujíždím vlakem z mrazivýho Děčína do mrazivý Prahy a noční třpyt hvězd a sněhovýho poprašku klamou oko a zdají se být až poeticky krásný, mám čas si opět pořádně postěžovat na nespravedlnost tohoto světa, protože kde jinde, než v prázdném kupé může člověk vymyslet báječný žalozpěv.
Aneb ruksakstory pokračuje... Vlastně nepokračuje. Ukázalo se velmi záhy, že holky v zákaznickym centru v Ruzyni můžou být třeba miliónový, nezájem a diletantismus Lufthansy stejně nezakrejou. Jak to v Ruzyni slibně začalo, tak to taky skončilo. "Tady máte webovou adresu na Lufthansu, kam byste měla napsat a zažádat o finanční kompenzaci měsíc zdrženého zavazadla. V systému už jste a oni už v tuhle chvíli můžou vidět, že jste tady byla a zavazadlo našla." Fajn, to zní přece dobře a logicky, napíšu tam, a až se ozvou, pošlu i paragony za nakoupené oblečení v Kostarice, protože mám nárok na proplacení 50 % útraty za základní potřeby.
Na nic jsem nečekala, doporučenou adresu zadala do prohlížeče a vyjel mi elektronický formulář, tak důvěrně znamý z Kostariky... Kdykoliv hledám zákaznickou podporu Lufthansy, vždycky se objeví tenhle podělanej formulář, kam když napíšete, nestane se vůbec nic kromě toho, že vám dojde automatický email s ujištěním, že se co nejdřív ozvou a budou se mnou můj problém řešit. Do Kostariky se mi neozvali a nedělám si iluze, že se ozvou teď, i když ve mě hlodá malé pokušení věřit tomu, že si zaměstnanci zákaznického centra Lufthansy dali na Nový rok předsevzetí, že tu horu stížností už ale fakt začnou hned v lednu řešit.
Tolik o tom, co se stane, když budete mít potíže na letišti a k tomu ještě tu hroznou smůlu, že letíte s Lufthansou.

A co novýho? Grafický manuál bude pokračovat v polovině února, čekají mě další grafické techniky s Robinem ve škole Malování kreslení. Moc se těším.

P.S. Už mám za sebou hyperglykemický šok z vytoužené Rumové buchty od mamky. Stejně je ta buchta nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat