úterý 25. prosince 2012

Stedry den na Playa Ocotal

V dobe, kdy tohle pisu, jsem sice po snidani, ale u nas doma uz je tma a pomalu vsechno smeruje ke stedrovecerni veceri. Kdyz jsem byla mala, cely tenhle den se zdal byt nekonecny. Tak strasne jsem se tesila na Jeziska.
No a dnes bereme plavky a Stedry den si jdeme uzit na vedlejsi plaz s nazvem Ocotal.
Dali jsme se posledni asfaltovou silnici vlevo na uplnem konci Coco a sli jsme asi 2 km porad po silnici. Podel cesty jsme mijeli sem tam velmi zoufala staveni, ale nahore v kopcich se to trpytilo luxusem. Bohatstvi na dosah a presto chudi zustavaji lide podel cest.
Plaz Ocotal nas privitala vyhledem na daleke hornate pobrezi Nikaraguy a cernocernym piskem, jako by ji nekdo podpalil. Tahle plaz je mnohem mensi nez Coco, taky mnohem cistejsi a stejne jako na Coco je na ni docela malo lidi. Mistni smiseni s turisty. Zasobovani jidlem a pitim vevodi jedina restaurace, takze tomu odpovidaji i ceny. Restauraci vevodi kocka Simba. Ale nesmi se krmit, chtela jsem ji dat kus sve stedrovecerni ryby (podelila bych se o kus zvance a tim bych na Stedry den udelala dobry skutek), ale se zlou jsem se potazala, pan cisnik mi to zakazal. Simba to ale nevzdavala a zustala u me, dokud jsem nedojedla. Cekala marne.
More je na Ocotalu ciste a teple a vlny jsou jen trochu, da se v tom plavat. Podel skaly byli i nadseni snorchliste, takze hadam, ze tam bude neco ke koukani pod vodou. Hadejte, kde mam ja svoje bryle do vody... Nekde u letiste v Praze ve skarpe, asi.

Koledy zpivame v rytmu samby.

Playa Ocotal

Stedrovecerni obed s rybou mahi-mahi.

Žádné komentáře:

Okomentovat