pondělí 17. prosince 2012

Playa Negra

Protoze to rano vypadalo na dalsi krasny den, vyrazila jsem po snidani na nakup plavek. Muj batoh je stale fuc a s blizkosti more potreba plavek stoupla na bod 10 (z deseti). Plavky jsem si koupila stylem, ktery bych si za ramecek nedala. Jedine plavky v moji velikosti byly zaroven i jedine v celem kramku. A to slo o velikost 38. Pripadala jsem si jak velryba. Takze mam jasne zelene cosi, co mi dole sedi, ale nahore bych to potrebovala vycpat vrstvou ponozek. Ehm. Svet se mi kvuli tomu nezbori, to urcite ne.
Nejblizsi plaz, kterou mame od bungalovu vzdalenou asi 50 metru, je Cerna plaz, ktera by byla jiste krasna, ale je ponechana prirode napospas. Mozna tady momentalne neni sezona, coz by odpovidalo, protoze mestecko je poloprazdny, mozna to naplavene drevo proste nechavaji na plazi porad, protoze zdejsi more je docela divoke a nema smysl to stale dokola uklizet. Nevim. Krom naplaveneho dreva a klacku je ale plaz cista, s cernym piskem, temer zadny odpadky ani strepy jsem nezaznamenala. Na vykoupani to ale stacilo, voda je tepla a cista.
Pomerne lenivy den jsme zavrsili cerstvyma rybama v mistni restauraci a ted uz mame sbaleno, protoze rano musime vyrazit na prvni autobus, co jede v 6, abychom se vcas dostali do pristavu Moin, odkud pokracujeme lodi do Narodniho parku Tortuguero. Nejsou tam zadny silnice, jen kanaly, kudy pluji lode do jedine vesnicky v Parku. Mohlo by to byt zajimavy, park je prisne chraneny pro svoji divokou prirodu a tak se tesime na zvirata, co tam ziji. Zaroven je to nejvlhcejsi misto v cele Kostarice, skoro porad tam lehce poprchava a tak budu asi dost postradat nepromokave obleceni, ktere cestovalo v tom nestastnym batohu.

A musim pochvalit ubytovani v Cabinas Tito, protoze je tu klid, cisto a kazdy den cisty rucniky, coz je v tomhle vlhku obzvlast prijemny.

A pamatujte si: "Gekona v dome miti, bez neprijemneho hmyzu byti".
My jich tu mame v bungalovu celou radu a jsme za ne tuze radi.

Vanoce v Karibiku



2 komentáře:

  1. :] bez hacku a carek ti odpovidam tez. Protoze jsem na anglickem kompu. Moc pekne to pises - konecne jsem to taky docetla! Je dobre pocist o plazi - strihla bych si ji hned a pak rovnou na kopec :] Opatrujte se a pis - pekne se to cte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Terez, takovy komentar cloveka dokaze prijemne "nakopnout". Diky moc!

      Vymazat