pondělí 24. prosince 2012

Playa del Coco

Spali jsme skoro dvanact hodin. Veru toho bylo za poslednich 14 dni dost. Probudil me krik papousku a vychazejici slunicko. Kdyz jsem vysla na verandu, vsimla jsem si, ze jeden z majitelcinych psu to na noc zalomil na sofa na protejsi verande. Ten ma teda zivot.
Pro dnesek jsem zase vytahla svoje strasidelne kostaricke plavky. Marne vzdycky u zrcadla premyslim, cim si vycpat ten vrsek. Jakakoliv vetsi vlna mi tu podprsenku na vzdycky odnese a tady se nesmi koupat nahore bez. Bude z toho mezinarodni skandal.
To je vubec zajimavy. Zensky se tu vesmes oblikaj jako stetky, ale nahore bez se tu koupat nesmi. Tak nevim, o co tady jde.
Den jsme stravili u hoteloveho bazenu, zitra uz se ale vydame do more.
Po obede jsme prosli hlavni ulici plnou cetek vseho druhu, minuli par echt turistickych baru, ktere mi silne pripomnely neblahy Benidorm a potvrdily, ze u more staci prodavat chlazene pivko uz od rana a mate uspech zarucen. Pokud k tomu pridate platno s televiznim prenosem nejakyho americkyho sportu a jednu, dve exoticky cisnice, tak se vam dvere netrhnout (pokud nejaky mate).
U more totiz pivo chutna tak nejak lip. Normalne ho nepiju, ale tady mame v lednici v pohotovosti porad nejaky.

Vsem svym nejdrazsim a jeste drazsim blizkym prejeme krasny Stedry den. A jestli jste nezlobili, urcite dostanete i spoustu darku. Tak jen tise a po spickach, at nevyplasite Jezucha. Pa a opalovani zdar!

Playa del Coco


Žádné komentáře:

Okomentovat