neděle 30. prosince 2012

Playa Conchal, díl III.

Priznavam, nic zasadniho nedelame.

M. mi rekl, ze jsem zacala chodit pomalu. Ma pravdu, taky jsem si toho vsimla. Je to vystredni. V Praze normalne udelam pesky trasu Stepanska (skola) - Florenc (bazen) za 15 minut. Turisty na Vaclavaku beru hlava nehlava. Prekazi. Stoji a cumej na baraky. To ja teda delam taky, ale jen, kdyz mam cas. A tady jsem se najednou zacala courat. Mozna se zklidnuju, tridim myslenky. Nakonec si upecu v hlave takovy myslenkovy dort. Bude mit spoustu ingredienci a bude slozitej. Nejaky myslenky budou patrit do korpusu, nejaky na krem, nejaky na polevu a zbytek na ozdobu. Kazda myslenka bude cista a bude mit sve misto kam patri. Konecne. Zadny obvykly chaos. A pak ten dort sezeru a bude pokoj.
Nebo postavim myslenkovou rozhlednu. Svoji mysl roztridim na dily. Budou mit funkci, nebudou nahodile. Az to postavim, vylezu nahoru a poradne se rozhlednu. Vsechno bude najednou jasny.
I takovahle filosofie se rodi z horka. Ne, jen micove hry na plazi a popijeni vychlazenyho piva tamtez.
V Super LOPEZ jsme koupili meloun a nacpali ho do lednice. Uz se tesim na zitra, bude k snidani.

Playa Brasilito




Fakta: lahev bileho chilskeho vina 10 $, mensi meloun 4 $ (az ted jsem si uvedomila, jak huste drahej byl ten meloun).

1 komentář:

  1. ahoj cestovatele,zdravim vas ze zimy,ktera neni vubec pekana, není sníh a teplice jsou sedive a tak zpatky do postele,ješte si trochu počtu,máš to moc pekně udělané, a pak hupky dupky - chřipka ze mne udelala spáče a lenocha
    badbad

    OdpovědětVymazat