neděle 9. prosince 2012

A už alou!

Sbalila jsem si pár nejnutnějších věcí a to, že je toho opravdu trocha, se můžete přesvědčit na přiložený fotce. Jsou to věci na měsíc a každý ušetřený gram se počítá. Kdo mě dobře zná, asi teď nevěří vlastním očím. Je fakt, že doma okupuju tři skříně a jednu velikou komodu a že už nemám kam dávat boty, ale jednou za rok se ráda proměňuju v santusáka bez vymazlenýho outfitu a sladěných barev. Fakt. Je v tom kus svobody, kterou si náramně užívám. V lednu na cestě zpět z Asie jsem byla mezi blyštivými ozlacenými Arabkami v Dubaji opravdu nepřehlídnutelná, nic hnusnějšího už se na tom letišti asi nepohybovalo. M. mi zodpovědně konkuroval. Nevadí, letos si to zopakujeme při přestupu v Atlantě.
Posledních 14 dní bylo pracovně i večírkově náročných, měla jsem v úmyslu se zničit dostatečně na to, abych usnula v letadle, což se mi normálně nestává (to usnutí v letadle). Ale asi jsem to trochu přehnala, odjíždím s bolením v krku a bojující imunitou.
Jsem případ pro Chocholouška, nemůžu odjet bez uklizenýho bytu, protože se k smrti nerada vracím do nepořádku. Dnešek jsem trávila šůrováním, jako kdybych vůbec nikam nejela a ve sutečnosti se připravovala na svátky, majíc v hlavě zakódováno, že veškeré velké svátky nelze přivítat bez vyleštěných polic nejspodnějšího patra staré almary zasunuté kdesi na půdě. Že se na to nevykašlu... No, nevykašlu. Až přijedeme, ulehneme do čisté postele a bude nám sladce. Nejvíc nejlepší je vrátit se zpátky do vlastní postele. Nikde totiž nemaj tak šíleně tvrdou matraci, na jako jsme zvyklí a kterou bysme nevyměnili ani za zlatý prase.
Před rybičkama zatím držím v tajnosti, že odjíždíme. Trochu se bojim, aby se nevzbouřily a aby to nedopadlo jako ve Válce s mloky. Vůbec bych se jim nedivila, z každodenního ranního rituálu se teď na měsíc stane boj o přežití s přídělem vloček a vody na týden. Teda jenom vloček, vody maj dost. Požádali jsme L., aby krmil a zaléval, tak snad to nepoplete.

V krku mě bolí teda náramně. Ach jo.

Tak na počtenou z Kostariky!
(In Costa Rica's wifi we trust!)



Žádné komentáře:

Okomentovat