úterý 11. prosince 2012

24 hodin na cestě

Omlouvam se za vynechani diakritiky, takhle je to na iPadu mnohem rychlejsi.

Kdybych byvala tyhle radky psala vcera, nebylo by to pekne pocteni. Ale rano moudrejsi vecera.
A co se vlastne stalo? Stalo se to, co se statisticky melo stat asi uz davno, jenom jsme meli stesti.
Prvni zavazadlo, moje, se ztratilo uz na letisti v Praze a dosud je nezvestne. Druhy zavazadlo se ztratilo nekde mezi Mnichovem a Atlantou. To Martinovo. Nastesti je uz na ceste k nam a protoze v nem byla veskera drogerie a lekarna, je velky stesti, ze dorazi prave tenhle batoh.
A s pani Constanzou z hotylku, kde jsme ubytovani jsme se shodly na tom, ze si vlastne budu moct nakoupit novy obleceni, takze to zas takova katastrofa neni. Pozitivni pristup.
Aby toho nebylo malo, v nedeli vecer jsem dostala horecku a odjizdela s ni jeste rano na letiste. Pri tehle prilezitosti jsem zjistila, ze pri horecce schnou mokry vlasy mnohem rychleji nez normalne. Kazdopadne, nachlazeni spojene s rymou zpusobily, ze v letadle jsem prozivala desny muka v podobe nesnesitelny bolesti v usich. Proste parada.
Na letisti v Atlante jsem si koupila Robitussin a rekla bych, ze jsem z nejhorsiho venku. Horecka je pryc jak prd, v krku me uz neboli a usi temer taky ne.
Vsechny lety odletaly na cas, krome asi hodinoveho zpozdeni v Atlante. V Mnichove jsme malem nestihli let, protoze jsme marne cekali u pasu na batozinu, kdyz nam doslo, ze to je marna snaha a musime to nekde nahlasit, bylo uz skoro pozde. M. to ale stihl, ztratu nahlasil a k odbaveni do San Jose jsme pribehli vcas. Sice posledni, ale to neva. Nastesti nas nevyvolavali do letistniho rozhlasu, takze se to obeslo bez ostudy.
A jsme tu. Je tu krasne, vlhko, teplo a je nam fajn. Nad hlavou mi krici nejaky nezbedny papagaj, slunicko pere a planujeme vylet na nejblizsi sopku. Odjizdime asi za hodinu, pokud teda najdeme autobusovou zastavku. Ale o tom zase az priste.
Opatrujte se.

Poznamka: M. vyrobcum a prodejcum funkcniho obleceni znacky Devold vzkazuje, ze pekne kecaj, kdyz tvrdej, ze jejich obleceni nesmrdi, kdyz se clovek zpoti.
Ja nevim, ja mam rymu.

Žádné komentáře:

Okomentovat