úterý 6. listopadu 2012

Seznamte se, prosím

Dneska se to stalo. Přišel mi poštou a já se na něj hrozně těšila.
Můj lis na grafiku, vlastní luxus, nepopiratelná svoboda, nová dimenze, výzva...



Je na velikost A3, pro začátečníka tak akorát.
Doufám, že jsem se rozhodla správně, louboutinky si případně koupím později, snad se ze mě do té doby nestane batikovaná umělecká Lesana s látkovou mošničkou na rameni.

Nebohý M. už přišel o několik starých triček, která jsem mu s chutí rozstříhala na hadry, co použiju na přípravu k tisku.
 

5 komentářů:

  1. Jé, ty se máš, mít svůj lis. :) Používáš ho často? Už je to rok.... Jsi s ním spokojená? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Často, jako třeba denně, to ne :), spokojená jsem, ale profi lis to není. Pro mně ale uplně dostačujíci .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolik stojí takový lis, jestli se můžu zeptat? Já jen totiž, že mě to zajímá, chtěla bych ho taky, ale asi nebudu :( Chodím taky do kurzu grafiky a je to paráda :)

      Vymazat
    2. Lis stál, nějak kolem 10 000 Kč a je do velikosti A3 :)

      Vymazat
  3. Děkuji. Asi začnu šetřit :)

    OdpovědětVymazat