pátek 30. listopadu 2012

Pupky v Puppu

Ze čtvrtka na pátek jsem se byla pracovně na skok podívat v Rusku. Pardon, v Karlových Varech. Přímo v Grandhotelu Pupp, kam jsem se fakt upřímně těšila, protože jsem se dovnitř nikdy nedostala.
Po naprosto infarktové cestě z Prahy závějemi a deštěm se sněhem (sen každého řidiče i spolujezdce), jsme dorazili na místo, kde jsme nejprve za mocného řevu vrátného přejeli dodávkou jednu z úhledných cedulek s logem Grandhotelu značící na parkovišti vyhrazená místa pro hosty hotelu. Vymotali jsme se kolem několika vozů Bentley a pár druhořadých Mercedesů, vyhli se luxusní štětce, která právě přijela s movitým klientem strávit jistě romantickou noc v jednom z parádních pokojů a šťastně jsme zaparkovali.
Bohužel celá akce, na kterou jsem dorazila se nekonala v původních prostorách Puppu, ale v přilehlé moderní přístavbě se značkovými obchody a galerií.
Naštěstí tam byl i bar a poměrně důstojné Chardonnay a samozřejmě nechyběl ani číšník, co se tvářil jak prdel, nutný inventář každýho snobskýho místa, abysme si jako nemysleli, že to tam strávíme nějak příjemně, holt nejsme všichni sluníčkový, žeano, ale naštěstí zbytek personálu na baru byl fajn a vínečko fakt celkem chutnalo.
Takže suma sumárum v Puppu jsem vlastně nebyla. Tak snad někdy příště.




















Mimochodem víte, že i když si zaplatíte pokoj v Puppu, stejně budete mít wifi za poplatek, parkoviště taky nebudete mít zadarmo a kdybyste měli chuť se saunovat, rozhodně to nebudete mít v ceně pokoje... Korunka ke korunce... Tak se dělá panečku byznys po česku.

Žádné komentáře:

Okomentovat