středa 21. listopadu 2012

Koupila jsem si knihu

Koupila jsem si knihu Bohuslav Reynek. Za cenu, za kterou bych mohla mít slušné nové boty jsem dostala bohatství mnohem vyšší hodnoty. Subtilní a křehká díla, jemné grafiky s příběhem a hlubokou vírou. Baví mě to jak sviň. Aniž by Bohuslav Reynek vytvářel okázalé a monumentální obrazy, stejně je jeho rukopis výrazný a ve světě grafiky vážený. Daleko od lidí, na které z vysoka kašlal, tvořil tyhle nádhery po té, co se postaral o svoje stádo a celé hospodářství. A když se zamiloval do básní jedné francouzské spisovatelky, které překládal, jel do Francie, aby se s ní seznámil a tu ženskou si nakonec vzal.

V knížce jsou dokoncené vyfocené i některé tiskové desky, což je ideální pro šmírung, jak je to vlastně řemeslně zpracovaný. Perfektní inspirace. Hluboce mě mrzí, že jsem tak lehkomyslně prošvihla jarní Reynkovu výstavu, to byla zjevně velká chyba.






Žádné komentáře:

Okomentovat