pátek 30. listopadu 2012

Harper's Bazaar Charity

Víte, kde se válejí po zemi hedvábné kalhoty Stella McCartney? No přece na Harper's Bazaar Charity, kterou každoročně pořádá Bára Nesvatbová a kterou jsem navštívila už potřetí.
Pod rouškou dobrého skutku tu po sobě šlapají ženy všech věkových kategorií a já sebou vždy z počátku hluboce pohrdám, ale nemůžu si pomoct. Ty zmíněné kalhoty byly uplně nové a stály 500 Kč. Mám je. Za to jsem ten chaos ochotná podstoupit a ještě se u toho tvářit bohulibě. Pokaždé si říkám, že se budu chovat důstojně, ke stojanům s oblečením budu přistupovat s elegancí a v klidu vybírat ty nejlepší kousky. Tohle přesvěčení mě vždycky vydrží do chvíle, než dostanu po hlavě ramínkem a do achilovky mě nakopne nějaký pěkný značkový podpatek. Stává se ze mě šelma, beru to hlava nehlava, protože na mě taky nikdo nebere ohledy a každá ženská si chce ukořistit ten svůj značkový hadr, ať jí to stojí důstojnost nebo cokoliv jinýho.
Ztrácet se v záplavě více či méně fejkových kabelek LV, respektive jejich majitelek, je pro povahy otrlejšího charakteru a být křehká květinka se tam fakt nenosí. Já možná křehce působím, ale moje lokty jsou, co se týče kvalitních hadrů, sakra ostrý a když už jsme u těch metafor, v tu chvíli mi narostou takový trny, že z toho může jít na leckoho strach.
Harper's Bazaar Charity je pro mě něco jako každoroční předvánoční koloryt, kdy má člověk vlastně možnost psychické přípravy na narvané vánoční obchody. Můžete tu získat cenné zkušenosti a později je uplatnit v přecpané tramvaji, nebo když se nedokážete na Pavláku prodrat skrze lidi čekající na MHD. Tahle akce je něco jako boot camp.





Žádné komentáře:

Okomentovat